Tek de julekortbilete?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
heime eller hos fotograf? Eller ikkje i det heile tatt? :-)

Vi sendte flotte fotografkort når frøkna var baby... Ble med den ene gangen, for mye styr :p

I år tok vi bare noen bilder vi allerede hadde av de i finklær, men som jeg liker veldig godt. I fjor gikk vi til fotografen. Gjerne det neste år heller igjen ;)

Vi har brukt fotografbilder på julekortene. Tok dem tidligere i år, så selve bildene er ikke utpreget julete, men med en julete bakgrunn ble de ikke så aller værst :p

Vi tar hjemme :)
I fjor ble det fotograf, da vi var der for å ta bilder av jentungen likevel.

Vi hadde hos fotograf første jula. I år ble det et vanlig hjemmebilde. Neste år er det en liten bebis til, da blir det fotogeav igjen :)

Bruker bilder jeg tar selv, ikke nødvendigvis "julebilde", men et fint bilde av barna.

Bruker bilder vi har tatt i løpet av året. Syns personlig det er koseligere enn fotografbilder. Litt mer ekte. :)

Sender ikke julekort, så nei, vi tar ikke julekortbilder :)

Vi har ikke brukt å sende julekort, men regner med å sende det fra neste år av når lille nurket er her <3

Tar det selv. Har aldri tatt med barna til fotograf.

Bruker bilder vi har tatt i løpet av året. Syns personlig det er koseligere enn fotografbilder. Litt mer ekte. :)
Må si meg enig. De fineste bildene blir det blinkskuddene vi tar i hverdagen:) Gjerne ute.

Tok bare et pent bilde fra i høst og fikk det inn i en av Fotoknudsens julekortmaler:)

I år har jeg laget en collage av bilder fra året og et par knips som vi tok her om dagen med juleluer på. Syns det er jo koselig å gi kort til familie og venner :)

Back
Topp