Buble
Forumet er livet
ORIGINAL: KathMor
Tjukka:
Nei det har med at det er en inntekt som ikke er garantert i Norge. De sier siden det er registert i London, England - så hvordan kan han drive dette firmaet fra Norge siden han da skal flytte hit, når det er sentrert i England? SKjønner? Her vi må så godt det lar seg gjøre "bevise" at han kan fint drive det fra Norge også... Men hvordan?.... Og det at han hadde gjort det så langt, at han reiser likt nå - at ingenting sånn sett kommer til å forandre seg, ble for løst for UDI...
Har ikke noe si at vi har barn sammen, teller null nada.... alt som teller er pengene som tjenes inn i norge...
Er så dritt lei hele suppa, uansett hva vi gjør så går det ikke uten humper i veien altså... Men takk for klemmen Buble, og alle dere andre [:)][:(]
Kan dere dokumentere all reiseaktiviteten hans - i form av kvitteringer på flybilletter - for å vise reisevirksomheten hans kontra økonomisk vinst? Har de to som jobber for han i England arbeidskontrakter som dere kan send emed kopier av til UDI, slik at de ser noen jobber for han i England - som tar seg av driften der imens han reiser rundt omkring?
Kan hende jeg spør om helt mongo ting her nå....men la meg se om jeg har skjønt det? UDI vil (selvom vi satser på at de sier ja) ikke gi J oppholdstillatelse da han ikke kan dokumentere at han får de samme inntektene på firmaet sitt som er registrert i England når han skal bo i Norge? De skjønner ikke hvordan han skal klare å drive firmaet sitt "på avstand"?[8|]
I nærheten??[8|]
skjønner det er veldig vanskelig.
Så det går på oppholdstillatelse