x1xangelica Elsker forumet 23 Apr 2007 #1 Se hva de sendte meg [&:] QuicKutz Retired Gift SetsVixen and Sunshine40% OffMon, April 23 - Mon, April 30 Også jeg som ikke skulle shoppe.. Dårlig er jeg.. [:@]
Se hva de sendte meg [&:] QuicKutz Retired Gift SetsVixen and Sunshine40% OffMon, April 23 - Mon, April 30 Også jeg som ikke skulle shoppe.. Dårlig er jeg.. [:@]
x1xangelica Elsker forumet 23 Apr 2007 #2 Det er en scrappe butikk her jeg bor. De sender ut mail til kunder når det er noe spesielt[&:] Noe som egentlig er litt teit, for da må jeg jo opp i butikken og titte. Og jeg går jo aldri ut igjen uten noen ting [:@]
Det er en scrappe butikk her jeg bor. De sender ut mail til kunder når det er noe spesielt[&:] Noe som egentlig er litt teit, for da må jeg jo opp i butikken og titte. Og jeg går jo aldri ut igjen uten noen ting [:@]
x1xangelica Elsker forumet 23 Apr 2007 #3 Og nå kom det en ny mail fra en annen butikk [&:] APRIL SALES QUICKUTZ Buy one get one of equal or lesser value for 60% off! Er ikke bra for meg dette [8D]
Og nå kom det en ny mail fra en annen butikk [&:] APRIL SALES QUICKUTZ Buy one get one of equal or lesser value for 60% off!