Teite navn på unga?

Gunn Merete

Elsker forumet
Va å leita i navnebok etter navn, og der så æ navnet Grimkjell...
Og så veit æ om en fyr som hete Friggbjørn..
ANdre navn som du aldri kunne tenke dæ å kalle ungen din?
Som vel og merke kan brukes i Norge...

Hallgrim! [:)]  hvorfor kalle ungen for noe som betyr halvstygg?

Odd Even. Fordi det høres ut som "å dæven". Og dessuten blir det ujevn/jevn evt oddetall/partall evt rar/jevn på engelsk. [:D]

Hva med Odd Willy da?????
Hvis man sier det på engelsk   [:D]

ORIGINAL: knotten

Hva med Odd Willy da?????
Hvis man sier det på engelsk   [:D]

haha... kjenner en som heter det.... [:D] Syns det er et harry navn..

foreldrene mine kalte meg Sjur.. [:D]

Og i Langesund var det en tysk familie som het Luth til etternavn..
De fikk en datter og ville gi henne et vanlig norsk navn så de kalte henne Trude.. 

Trude Luth.. Tog du han??

Så en liten gutt på 5 år på nyhetene istad som heter LEIDULF!! stakkar liten...
Ellers så fant jeg netopp ut her at "Reinhold" faktisk er et guttenavn og at det er 4 stykker i norge eller no som heter det...[:D]

HVa med Max Harry + etternavn..
Garantert mobbeoffer..[&:]

Så i en dødsanonse her for nån år sia. Det va en søskenflokk som hete Mensen te etternavn. To av ungan hete Mensine og Mens...
STAKKARS FOLK!!!
Hadde bytta navn æ, på flekken...

For mange år siden var det en dame i blokken hvor eg bodde som fikk en gutt.Hon heter Storm til etter navn,og ka ville hon kalle gutten sin for,jo nemlig Steve (engelsk utalelse) Steve Storm (stiv storm).Hon fikk mye pes for det då det kom ut,så un skiftet heldigvis til et mer vanlig navn.Godt for gutten vil eg si,sjøl om kje det va det verste eg har hørt og lest om her inne og andre plasser!

Far til en jeg jobba sammen med heter Mens.. en KJEMPEKOSELIG gammel mann [:D]

Synes fortsatt Analius er det verste jeg har hørt jeg da..[:D][:D][:D]

Typisk nordlandsk navn, så beklager til de nordleningene her inne som eventuelt skulle komme til å kalle barnet sitt det...[;)]

dette var for mange år siden i sverige at ett par ville døpe gutten sin får solstråle. men presten nekta. så de gikk til retten og de fikk ja til å døpe sønnen sin med dette navnet...

Har faktisk hørt om ei som het Rosa til fornavn og Bleie til etternavn(er ikke helt sikker på stavelsen , men uttalen blir jo det samme)
ROSA BLEIE!  Tenkt dere det navnet når du er liten. Du er jo nesten garantert å bli mobba!

en gutt i klassen min het florin.....det var pussig. ellers kjenner jeg en som heter eindride....ikke akkurat navn som står på min list...

Her jeg kommer fra betyr ordet june å Knulle/pule (unnskyld..[:D])

Så når jeg hører noen har det til fornavn, blir det rart.

Men vet faktisk om ei som heter June Kaata.. Stakkars jente..

Ler meg ihjel når jeg leser igjennom tråden. Så mye syyyyke navn......ihvertfall oversatt til engelsk.
NÅ vet jeg ihvertfall hva jeg IKKE skal kalle ungen min!

Back
Topp