Teite naboer..

*Queen*

Elsker forumet
hva hadde dere gjort, vis naboen spiller høy musikk på denne tiden og du må sitte å høre på dunk dunk dunk fra bassen?? Syns det kanskje blir litt teit og klage på dem på denne tiden av døgnet..:S

Har spurt de pent tidligere om de kunne stille ned bassen slik at jeg slipper og sitte og dunke i sofane min, bor vegg i vegg i ett betongbygg!  Og da ble det stilt lenge men nå har det startet igjen så de har tydelig stilt opp bassen igjen!! Muligt det er hormonene mine som løper løpskt siden jeg irriterer meg GRØNN over dette [:D][:D]

Sliter med det samme selv, bare at det er naboene under.
Og det er ikke så høyt at det har noe for seg å ringe til politiet, og så får jeg høre fra den skyldige at det er jo midt på dagen, men det er vannvittig slitsomt å høre på dunkinga i timesvis!

ja politiet tror jeg nok ikke ville brydd seg for at jeg sliter med dunkinga til naboen.. er jo ikke fest eller noenting.. Så er det jo på dagen som toneany sier..

hehe ja var og skulle si i fra nå, men da skrudde de bare av musikken og blir helt stille, ingen åpnet døren..
haha lurer på om de tror at jeg skal tro at  de ikke er hjemme.. [:D]
Nei fatter ikke vitsen med og ha så høy musikk..

Back
Topp