Teite dumme rosa utflod!!!

Baby36

Betatt av forumet
Kan du ikke bare holde deg vekk! Endelig klart å senka skuldrene litt nå når jeg er over 10 uker... og ik hatt noe mere blødning... så kommer det teite rosa greiene på do papiret da vøttø!!! Æsj og fyamei! Orker ikke være så bekymra hele tiden jeg.. kansje på tide å kjøpe seg rosa dopapir!

Huff, ikke gøy. Slitsomt å være bekymra. Håper det gir seg og ikke kommer tilbake igjen. Krysser fingrene for deg=)

tutta 24 skrev:
Kan du ikke bare holde deg vekk! Endelig klart å senka skuldrene litt nå når jeg er over 10 uker... og ik hatt noe mere blødning... så kommer det teite rosa greiene på do papiret da vøttø!!! Æsj og fyamei! Orker ikke være så bekymra hele tiden jeg.. kansje på tide å kjøpe seg rosa dopapir!

Heldigvis er det ganske mange som blør litt den første tiden. Slimhinnene er skjøre, jeg har bl.annet blødd litt fra livmortappen:) 
Huff, husker sist jeg var gravid.. Hadde kjøpt juledopapir med røde nisser på, ble liiiivredd hver gang jeg hadde tørka meg:p

hehe huff... jeg tulla i går om at nå skla jeg kjøpe meg rosa dopapir så slipper jeg bekymringene :P Skal heldgvis på ny UL til onsdag så får stålsette meg til da ;)

Back
Topp