Teit?

siqveland

Blir kjent med forumet
Har kasta ut mannen fra soverommet for han snorker så jævlig:-/ er jeg dom som gjør det?før var det helt utenkelig å sove uten meg men nå driter han i hvor han sover:-/ driter igrunn i alt virker det som...noe som igjen gjør at jeg driter i alt...koser meg med lille mannen min så får den store gjøre som han vil...er jeg rar?

Hadde ikke kommet til å kastet ut mannen pga. Snorkimg, men bruker å be han legge seg over på siden hvis han bråker mye. Da slutter han å snorke som regel. Høres ut som dere trenger en prat og at det stikker litt dypere enn soberommet...

Har prøvd det også...snorkeplaster,spray i nese å hals å en sak til å ha i munnen..ingenting funka:-/ jeg lå søvnløs flere netter så fikk jeg nok:-/

Synes ikke du er teit som kaster han ut av soverommet. Søvn er viktig! Men høres litt ut som om dere har andre underliggende problemer enn snorkinga?? Er også mulig det kun kommer av søvnmangel? Jeg vet ihvertfall at når vi krangler mye så er det gjerne søvn som er problemet, så snart det kommer på plass igjen så har vi også overskudd til hverandre.

Hender jeg ber mannen legge seg på gjesterommet om han snorker mye :P Det går som regel greit at han snorker, men når jeg er våken pga snuppa takler jeg ikke snorkinga i tillegg :P Han syns det går helt fint, for da får han sove uforstyrret. Kan hende mannen din også syns det er deilig å sove litt for seg selv uten å bli vekt av gutten?

Det høyres nesten ut som dokke må jobbe litt for å ikkje drite i alt? Burde ta dokke ein prat, for å finne ut kvifor dokke er så likegyldige til kvarandre.. Og alt anna. Kanskje har han fødselsdeprisjon?
Trur dokke må ta ein prat, så ikkje forholdet skjærer seg;)

Elles har ikkje vi sove på samme soverom sidan eldste var liten, og han er 3 år no ;) Fungerer supert, det ;)

Back
Topp