MonaSecilie
Glad i forumet
ORIGINAL: Frida82
Forhåpentligvis hadde jeg kontaktet lege for å få angrepille ganske fort. Om jeg skulle oppdaget at jeg hadde blitt gravid hadde abort vært eneste utvei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frida82
Forhåpentligvis hadde jeg kontaktet lege for å få angrepille ganske fort. Om jeg skulle oppdaget at jeg hadde blitt gravid hadde abort vært eneste utvei.
ORIGINAL: blomsten min
Jeg ville tatt abort, søkt hjelp hos familie og nære... evt psykolog om det er nødvendig..
Grunnen til at jeg ville tatt abort er pga jeg ser så STOR likhet mellom min datter og min mann, og det å føde et barn som er prikk lik en voldtektsmann som gjorde livet mitt surt ville bokstavelig talt tatt livet av meg[:)]!!
(såklart også anmeldt mannen...)
ORIGINAL: Nahemah
Det er opp til hver enkelt hva de velger å gjøre i den situasjonen.
De fleste ville nok tatt abort siden det er veldig hardt for de å takle situasjonen.
Men det er en her på bv som har vært i denne situasjonen og valgte å beholde barnet, noe jeg beundrer henne veldig for, hun må være en sterk dame! Og hun og barnet hennes har jo et veldig fint liv sammen nå, og som sagt så beundrer jeg henne veldig for at hun er så flink med barnet til tross for det hun gjennomgikk den gangen hun ble gravid.
ORIGINAL: ~Anni87~
Det vet jeg faktisk ikke..Vanskelig og si før man er i situasjonen.
ORIGINAL: MiaC
Hadde IKKE beholdt ungen.
ORIGINAL: Kliticha
Er det virkelig noen her som sier vet ikke?[8D] ......
ORIGINAL: blomsten min
Jeg ville tatt abort, søkt hjelp hos familie og nære... evt psykolog om det er nødvendig..
Grunnen til at jeg ville tatt abort er pga jeg ser så STOR likhet mellom min datter og min mann, og det å føde et barn som er prikk lik en voldtektsmann som gjorde livet mitt surt ville bokstavelig talt tatt livet av meg[:)]!!
(såklart også anmeldt mannen...)
ORIGINAL: hissigproppen FLODE
Er det virkelig noen her som sier vet ikke?[8D] ......
JA, det er jo det....
Blant annet jeg, fordi jeg har vært i situasjonen selv (uten å vite det).
Å det er ungen du bærer nå? eller tok du abort?