teit, sært eller snilt?

ORIGINAL: Lenore1983

JEG hadde blitt glad[:)] 

jeg hadde nok synes det var litt sært..
det setter liksom et "ansikt" på puppemelka.. men det er jo veldig individuelt.[:D]

At ikke du heller gir til sykehuset der ungene hører til?

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Jeg hadde nok reagert om jeg hadde blitt spurt. Synes det er en sær ting og spørre om! [:-] Og jeg hadde nok ikke ønsket den!

Tanken var god den altså, men det er nog greit og trå litt forsiktig ja. [:)]

Jeg tror kanskje jeg først hadde blitt litt lei meg og følt meg litt som en "dårlig" mor på en måte. Dette med morsmelk og amming er et følsomt tema. Men så ville jeg ha tenkt at det ER jo den beste melka babyene mine kan få og settet utrolig pris på det[:)] Tenkt på dem framfor mine egne følelser om at jeg ikke fikk det til. Så tilslutt hadde jeg blitt veldig glad men tror jeg måtte ha tenkt litt på det.[:)]

Jeg hadde blitt glad.
Men tror kanskje noen kan reagere.

Da eldste ble født gikk det litt tid før jeg fikk melk. Og da finn han mm fra sykehusets "melkebank", og jeg var kjempeglad for at han fikk det i stedet for mme.

Du kan ikke spørre mannen hennes da?
HAn vet kanskje hva hun mener om det?

Litt sært er det. En ting er å ta imot mm fra sykehuset, en annen ting er å ta imot fra noen man faktisk kjenner.
Også tror jeg det kommer veldig ann på hvorfor hun ikke ammer i forhold til hvordan hun evt ville reagert.

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde takket ja eller nei, men uansett hva jeg hadde sagt så hadde jeg syntes det var ganske sært ja [:)] Men på en fin måte.

Man er jo ganske i "ubalanse" som nybakt mor, så tror jeg ville trådd varsomt for ikke å såre henne hvertfall [:)]

Jeg hadde takket JA med engang[:)]
Mine fikk givermelk på sykehuset + melk fra venninna mi som hun hadde nedfrosset[;)] Jeg ammet,men kjempe fint å ha i reserve.

Jeg hadde tenkt [8|] Hadde ikke gitt barnet mitt melk som ikke kom fra meg[:D]

Jeg hadde synes det var en kjempe fin tanke, men jeg hadde nok ikke tatt i mot...
Melken skal testes først[;)]
Jeg hadde ikke turt å gi melk som ikke var testet til babyen min...

sign

Morsmelk er jo det beste, uansett om det er fra en annen mamma[:)]

Så flott at du har mye melk! Hadde nok kikket litt rart på deg og lurt på om du var sprø hadde du tilbudt meg melka di, men det er jo meg, er ikke sikkert hun vil gjøre det[:)]

Men det jeg synes du bør gjøre er å donere til sykehuset[:)] De har stort behov! Neste gang jeg får barn vil jeg donere til sykehuset hvis jeg får like mye melk[:D]

Hehe [:)] Det ER litt sært og hadde det ikke vært for at hun er en svært nær venninne så hadde jeg aldri kommet på tanken en gang!! Og for ordens skyld så er grunnen til at hun ikke ammer at det er mest praktisk at pappaen også kan gi mat, så tror kanskje ikke at det er et veldig sårt tema for henne (men det kan jeg jo aldri vite sikkert da!)..

Men jeg hadde rett og slett ikke tenkt på at jeg på godkjennes som melkegiver og at melken må testes før dere sa det her! Så det jeg gjorde var og ringe sykehuset for å høre om de var interesserte i melken, noe de var.. Så nå skal jeg sjekke om jeg kan være melkegiver og så får de melken og tester om de kan bruke den! [:)] Bra at noen får bruk for den da (forhåpentligvis)! [:)]

Back
Topp