Teit mann på butikken..

ORIGINAL: Thinkerbell82

irriterende. Husker en gang da jeg var ny innflytta til Oslo, var i buttikken og handla mat inkl noe koteletter. Står i kassa og venter på tur. Dama bak meg ser på maten og på meg og sier: Neimen du kan vel ikke spise svin du vel? Jeg er adoptert så ja jeg ser ikke norsk ut men hva f* har hun med hva jeg spiser. Ikke alle mørke er muslimer, både jeg og de andre ble helt satt ut.[:@]

WHAT??? Kjære vene... Hva sa du da?

ORIGINAL: Lisa..

ORIGINAL: StinkiStini

Hehe, særeste jeg har hørt!!
Kanskje han er på bv? Hehehe
" Veeeit du hva jeg såg i butikken idag? Ei dame som kjøpte smågodt til ungen til frokost! Ring barnevernet! "

Hater når de bak kassa kommenterer ting man kjøper.
Ei på butikken her som er et totalnek og passer ikke bak der.

" Ååååå... blir det fest ikveld altså?? " - kjøp av øl.
" Jaa, det blir kosekveld ikveld altså? " - kjøp av biff.
" Soffakveld idag altså... ? " - Kjøpte ei bok.

Jeg unngår handle i kassa hun sitter i.

Det er da du skal handle OB (eller gedigene bind[8D]) og kondomer, og ikke noe annet[;)]

Graviditetstest og strikkepinner..?[8D]

Nei, uff, den var stygg.

Hahaha,, skjønner du ble irritert men jeg hadde ledd[:D] eller hadde sagt, joa det er det vi pleier å spise til frokost[8D]

Hva ukjente skal gidde å bry seg med altså[:-]

haha herregud ass.. noen mennesker har for lite å bry tiden sin med!! blir helt satt ut!!![8D]

ORIGINAL: smash

ORIGINAL: Thinkerbell82

irriterende. Husker en gang da jeg var ny innflytta til Oslo, var i buttikken og handla mat inkl noe koteletter. Står i kassa og venter på tur. Dama bak meg ser på maten og på meg og sier: Neimen du kan vel ikke spise svin du vel? Jeg er adoptert så ja jeg ser ikke norsk ut men hva f* har hun med hva jeg spiser. Ikke alle mørke er muslimer, både jeg og de andre ble helt satt ut.[:@]

WHAT??? Kjære vene... Hva sa du da?

Hva skal en si, jeg sa klart fra at det hadde vel ikke hun noe med! Tror hun ble satt litt ut for jeg snakka skikkelig dialekt.

Back
Topp