Teit mann på butikken..

smash

Forumet er livet
VIP
Jeg og minsta på snart 3 har nettopp vært å handla.. så står vi bak en mann i 50 årene i kø..
Jeg legger på det jeg handla, tacoting, noe til bikkja og en liten pose med smågodt.
Så sier han til jenta mi: Næmmen, du kan ikke spise sånt nå.
Så ser han på meg, og sier at det blir jo helt feil..
Den smågodt posen er til MEG, som jeg skal ha i kveld når ungene er i seng. Jeg gadd ikke å si det til han, for han kan bare drite i det..
men om jeg ville putta i ungen min masse smågodt til frokost, så er det opp til MEG!
Fremmede på butikken trenger ikke å kommentere det..

TEIT!

Herregud, så frekt å bry seg om hva andre kjøper i butikken da!! Upassende rett og slett!!! [:@]

ORIGINAL: 999

Herregud, så frekt å bry seg om hva andre kjøper i butikken da!! Upassende rett og slett!!! [:@]

Ja, hvertfall når han snakker til jenta mi.. Ho skjønte jo ingenting for den posen er jo til meg..

irriterende at fremmede folk skal blande seg opp i ting de ikke har noe med og som faktisk ikke er viktig[>:]

herregud da, er jo noen som handler inn til dagen etter eller flere dager i forveien, selv om noen har med barn når de handler så tenker ikke jeg over hvilke av varene som er til barna eller de voksne..[&:]

herregud,... folk må drive å bry seg om så mye ass..
samma hva du putter i handlekurven din vel.. hahah for en fyr

Hehe, særeste jeg har hørt!!
Kanskje han er på bv? Hehehe
" Veeeit du hva jeg såg i butikken idag? Ei dame som kjøpte smågodt til ungen til frokost! Ring barnevernet! "

Hater når de bak kassa kommenterer ting man kjøper.
Ei på butikken her som er et totalnek og passer ikke bak der.

" Ååååå... blir det fest ikveld altså?? " - kjøp av øl.
" Jaa, det blir kosekveld ikveld altså? " - kjøp av biff.
" Soffakveld idag altså... ? " - Kjøpte ei bok.

Jeg unngår handle i kassa hun sitter i.

ORIGINAL: StinkiStini

" Veeeit du hva jeg såg i butikken idag? Ei dame som kjøpte smågodt til ungen til frokost! Ring barnevernet! "

Hater når de bak kassa kommenterer ting man kjøper.Ei på butikken her som er et totalnek og passer ikke bak der.

haff sånt er så teit, blir flau på deres vegne jeg da... herregud.

hehe for en fyr ;)

men må legge til at man nesten skulle tro han hørte til bv, for sånt hører man jo hele dagen her inne: vet dere hva jeg så i dag tråder, bare at nå er det snudd om for noen så deg;)

ikke kritikk altså, skjønner hva du mener, men det er likevel litt skoi ;)

Lurer på hva han hadde sagt om du kjøpte øl [8D]

ORIGINAL: Lisa..

ORIGINAL: StinkiStini

Hater når de bak kassa kommenterer ting man kjøper.
Ei på butikken her som er et totalnek og passer ikke bak der.

Det er da du skal handle OB (eller gedigene bind[8D]) og kondomer, og ikke noe annet[;)]

Huff!! Sånne mennesker provoserer meg[:'(]

irriterende. Husker en gang da jeg var ny innflytta til Oslo, var i buttikken og handla mat inkl noe koteletter. Står i kassa og venter på tur. Dama bak meg ser på maten og på meg og sier: Neimen du kan vel ikke spise svin du vel? Jeg er adoptert så ja jeg ser ikke norsk ut men hva f* har hun med hva jeg spiser. Ikke alle mørke er muslimer, både jeg og de andre ble helt satt ut.[:@]

ORIGINAL: Thinkerbell82

irriterende. Husker en gang da jeg var ny innflytta til Oslo, var i buttikken og handla mat inkl noe koteletter. Står i kassa og venter på tur. Dama bak meg ser på maten og på meg og sier: Neimen du kan vel ikke spise svin du vel? Jeg er adoptert så ja jeg ser ikke norsk ut men hva f* har hun med hva jeg spiser. Ikke alle mørke er muslimer, både jeg og de andre ble helt satt ut.[:@]

WHAAAAAT??? hun hørtes jo frisk ut.. skal ikke være MULIG!!

De som sitter i kassen har faktisk ikke lov til å kommentere hva kundene kjøper. Er nok mange som ikke vet det!

Og angående han mannen, så var han bare latterlig!

Back
Topp