TEIT FAMILIE!

AngeLine

Gift med forumet
Nå er jeg så lei, er flere rundt oss som bare ikke KLARER å glede seg på våre vegne, det er noe forbanna DRITT!!! [:@] De vet hvor mye jeg har ønsket meg dette, nesten siden jeg og samboeren min ble sammen har jeg ønsket meg barn. Har noen familiemedlemmer som sliter litt, men de er ikke sterile, de bare sliter litt, og har ikke rett tid og sted for noe baby, er det da så vanskelig å glede seg for andre!???? Skjønner for all del at det kan være tungt når man virkelig ønsker seg noe veldig sårt (har jo vært der selv) men å ikke kunne glede seg i det hele tatt for andre, det er sårende! Å! ARGHH! Måtte bare få ut litt dritt!!!!!! [:@] Sånn... puuh, myyye bedre. Takk [:)]

Prøv og ikke bry deg om disse familiemedlemmene. Synes det virkelig er dårlig gjort at de ikke kan glede seg. Vi plagdes i mange år med å få Frida, men jeg gledet meg da virkelig når andre fikk barn.

Skjønner at de kan bli misunnelige, men å ikke glede seg på deres vegne synes jeg er dårlig gjort.. De tenker tydeligvis bare på seg selv.. Dere prøvde jo selv lenge, og når det endelig klaffet burde alle i familien være glade på deres vegne [:D] Jeg er iallefall kjemepglad for at dere fikk det til [:D][:D][:D] Klem

ÅÅÅÅ!! Tusen takk jenter! Godt med en oppmuntring, har vært der helt selv... det kan være tungt, men forstår faktisk ikke at det ikke går an å ikke glede seg over noe sånt.. ble så lei meg, så det var skikkelig godt å få en oppmuntring nå! Du er jo bare så god da Trine [:D]

Vi også slet lenge....men jeg var strålende lykkelig hver gang noen nær meg ble gravide. Og faktisk så syns jeg at de som er gravide kan få den oppmerksomheten og være midtpunktet det er noe stort å ha den spiren inne seg. Og være trist for at man ikke får det til selv er greit men man kan da holde det for seg selv til man er hjemme hos seg selv igjen. Si til dem at du forstår dem men at de kan prøve å vise litt glede på deres vegne. Lykke til AngeLine

Tammis: Les innleggene mine, jeg skriver jo at jeg forstår det.. vi prøvde selv lenge, men jeg forstår faktisk ikke at man ikke kan vise LITT glede, eller i hvert fall litt interesse, det er ikke som om de ikke KAN få barn, men de har litt red. sjangse, og de har selv sagt at det ikke er rett tid for dem.. Så det er ikke det at jeg ikke skjønner at det kan være vondt, men det gjør faktisk vondt for meg også.

Synes ikke det skal være så vanskelig, de vet hvor mye jeg og sambo ønsket oss dette, og det er familie...

Back
Topp