Teit eller greit?

Gjør det !
Skulle virkelig ønske at noen gjorde det for våre barn når vi flyttet til helt ny plass for 6 mnd siden !

Jeg hadde blitt veldig glad og satt pris på det. :) Du viser jo omtanke! Om det tas i verste mening er det de andre sitt problem. :P

Så heldig jenta var som havnet i klasse med datteren din :) Blir nok mye enklere for henne å starte på mandag når hun kjenner noen :) Håper dere får en fin dag i morgen! :)

Kjør på. Kjempe bra initiativ!

Dette var ikke teit i det hele tatt :) jeg hadde selv som mor syntes det var helt fantastisk om noen til slikt initiativ vis dette var mitt barn :)
Flott tiltak :D

Håper dere har hatt en fin søndag sammen :-)

Det var veldig vellykket! :) Jentene lekte i ett, fra de kom inn døren. Og vi voksne drakk kaffe og hadde en hyggelig prat. Da foredrene fant ut at de måtte hjem var ikke jenta klar i det hele tatt, så hun ble en time lenger. ;)
Så koselig!
Og så flott gjort av deg! =)

Det var veldig vellykket! :) Jentene lekte i ett, fra de kom inn døren. Og vi voksne drakk kaffe og hadde en hyggelig prat. Da foredrene fant ut at de måtte hjem var ikke jenta klar i det hele tatt, så hun ble en time lenger. ;)
Såå kjekt!:D du har gjort en fantastisk gjerning idag:)❤️

En kjempe flott ide :) Jeg hadde værtfall følt at mitt barn var veldig velkommen :)

Så bra :) tenk så mye lettere det er å komme på skolen i morgen :)

Så fint gjort av eg . Flott :-)

Så utrolig flott gjort :-D
Tenk om flere hadde tenkt som deg ;-)

Vi gjorde nesten det samme da det begynte et søskenpar i bhg til ungene; ett barn på hver avdeling til ungene våre.
Vi inviterte de til oss en søndag ganske rett etterpå sånn at guttene ble kjent med noen.
Kom litt igang pga at de flyttet hit fra Sverige og vi hadde skjønt at de slet litt med innpass blant de andre ungene pga språket. Men denne playdaten her også reddet dem :-)

Back
Topp