Teit eller greit?

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
I dag hadde klassen til jentungen besøk av ei jente som skal begynne i klasse med dem nå på mandag. Jentungen sier at hun ikke kjenner noen i klassen fra før.

Vi har fått ny klasseliste i dag, så jeg har telefonnr. til foreldrene hennes. Jeg lurte på om jeg skulle sende de en melding, og si at hvis de har lyst og det passer, så kan vi gjerne finne på noe med de i helgen, slik at det kanskje blir litt lettere for denne jenten og begynne på skolen på mandag.

Er dette teit? Jentene hadde visst ikke lekt eller snakket sammen på skolen i dag, men jentuna vårsynes det er helt greit hvis vi gjør det. Jeg tenker at i motsatt situasjon hadde jeg blitt kjempeglad for en slik melding, siden det kunne gjort overgangen enklere. På den annen side er jeg veldig redd for og virke påtrengende eller noe. :p

Jeg hadde blitt glad for en slik mld ihvertfall, om jeg var i den situasjonen :)

Så bra tiltak. :) synes du skal kjøre på jeg.

Det synes jeg høres ut som en super idé! Jeg hadde satt stor pris på det om jeg var mor til det nye barnet :)

For en utrolig hyggelig ting av deg å gjøre! :-)

Må jo bare være utrolig kjekt for dem det :)

Jeg hadde hvertfall satt veldig stor pris på dette, og vært takknemlig for at det finnes omtenksomme folk som ønsker å inkludere mitt barn og skape en enklere skoleovergang :)

Da sendte jeg en melding jeg. :)

Spent på resultatet ;)

Veldig fint gjort uansett!! Tror vi ofte er for dårlige til å ta slike initiativ! Hadde det vært min datter hadde jeg satt veldig pris på det hvertfall :-)

Det høres jo helt fantastisk ut spør du meg! Bra du tenker sånn!

Syns ikke det virket teit. Jeg hadde satt pris på å blitt tatt så godt i mot dersom jeg hadde flyttet til en ny plass. Spesielt på barnet sine vegne :)

Det hadde jeg satt pris på:)

Back
Topp