Tegningsblødning?

Jeg har hatt litt slim med blodspor i ved begge de andre fødslene i alle fall :) vet ikke om det er tegningsblødning eller noe annet? Med førstemann kom det etter riene var i gang, og med andremann kanskje 5-6 timer før jeg kjente rier :)
 
Har fått det med oppstart av riene begge de andre gangene :)
 
Sniker her!

Jeg hadde tegningsblødning på dagtid og fødselen startet med rier påfølgende natt :)
 
Jeg hadde tegningsblødning natt til en mandag/mandagsmorgen. Tirsdag klokken 19.45 var snuppa ute!:shy:
 
Hvordan ser egentlig tegningsblødning ut?
Det kom litt brunlig slim på papiret i stad, og så var jeg på do igjen og da kom slimproppen på papiret. Stor gulgrønn slimklump. Hadde brunlig slim på papiret et par ganger til etter det.
Tegningsblødning?
 
Hvordan ser egentlig tegningsblødning ut?
Det kom litt brunlig slim på papiret i stad, og så var jeg på do igjen og da kom slimproppen på papiret. Stor gulgrønn slimklump. Hadde brunlig slim på papiret et par ganger til etter det.
Tegningsblødning?
Det er vel normalt at det er litt blod i slimproppen. Tegningblødning er mer rosa/fersk blod. Værtfall vært slik hos meg. Men at slimproppen kommer er jo ganske god indikasjon på at mormunn modnes og åpner seg. Spennede! Når ha du termin?
 
Det er vel normalt at det er litt blod i slimproppen. Tegningblødning er mer rosa/fersk blod. Værtfall vært slik hos meg. Men at slimproppen kommer er jo ganske god indikasjon på at mormunn modnes og åpner seg. Spennede! Når ha du termin?
Ahh ok.. Antagelig bare slimpropp som gikk i flere deler da :)
Jeg har termin 19. Så er bare 38+2
Med min første så gikk slimproppen dagen før vannet gikk... Jeg er søkk forkjøla.. Vil ikke føde nå :hilarious:
Når har du termin?
 
Tror jeg har hatt bittelitt blødning å slimproppen gikk i sta. Ble strippa i går å hadde 3cm åpning. Har termin i dag så håper virkelig det skjer noe i dag
 
Ahh ok.. Antagelig bare slimpropp som gikk i flere deler da :)
Jeg har termin 19. Så er bare 38+2
Med min første så gikk slimproppen dagen før vannet gikk... Jeg er søkk forkjøla.. Vil ikke føde nå :hilarious:
Når har du termin?
Åy da kan det jo skje noe når som helst. :)
Håoer du slipper fødsel mens du er forkjøla.
Jeg er også forkjølet, og har kjent etter mye nysing og host i går og i dag at jeg får murringer i ryggen. Jeg er bare 35+5 så håper ikke på noe fødsel enda og han sitter i seteleie så blir kankje juni baby på meg. :smug:
 
Åy da kan det jo skje noe når som helst. :)
Håoer du slipper fødsel mens du er forkjøla.
Jeg er også forkjølet, og har kjent etter mye nysing og host i går og i dag at jeg får murringer i ryggen. Jeg er bare 35+5 så håper ikke på noe fødsel enda og han sitter i seteleie så blir kankje juni baby på meg. :smug:
Kjedelig å være forkjøla altså <3
Har nedpress, øm i magen og murring i korsrygg nå.. Mer av slimproppen kom nettopp ut også...vil ikke føde idag :wacky:
 
Hatt modningsrier som har kommet regelmessig fra kl 05 inatt, enda mer tegningsblødning. Men riene kommer aldri tettere så lenge det ikke er 5 min mellom så er det ikke noe vits å ringe. Er så sliten!
 
Hatt modningsrier som har kommet regelmessig fra kl 05 inatt, enda mer tegningsblødning. Men riene kommer aldri tettere så lenge det ikke er 5 min mellom så er det ikke noe vits å ringe. Er så sliten!
Har du ringt føden? Kan jo hende du kan komme inn for en kontroll og hvsi det enda er tidlig kan man jo få noe å sove på. ❤️
 
Back
Topp