Tegningsblødning

KristinBHansen

Flørter med forumet
Jeg er 38+5 i dag og tidlig på natten i natt hadde jeg en liten blødning, ringte til sykehuset da jeg har fått beskjed om dette av jordmoren min. Hun jeg pratet med kom frem til at det var tegningsblødning. Har også hatt mer mensmurringer, nedtrykksfølelse og kynnere siste dagene. Jordmoren mente det kunne gå alt fra ett par timer til noen dager, er førstegangs. Noen som har erfaring med dette, og hvor lang tid det eventuelt kan ta? :) Han kan gjerne bare komme nå synes jeg :p
 
Oj dette blir spennende. Jeg fødte under 4 timer etter at slimproppen gikk. :)
Lykke til
 
Har igjen erfaring med tegningsblødning, men lykke til!!:)
 
Svarer her og jeg. Jeg hadde tegningsblødning i går, og venter fortsatt i spenning! :) er 3 gangs
 
Jeg hadde det med første, merket det da jeg stod opp om morningen. Riene begynte veldig svakt rett etterpå og fødselen var over på kvelden. Hadde vel og merke en del kraftige "menssmerter" den natten
 
Hadde tegningsbløsning jeg også og masse masse nedpress, og ekstremt med kynnere - men gikk fortsatt 11 dager over termin søm tredje gangs fødende. Skal sies jeg hadde blodspor i urinen i flere uker før han kom
 
Jeg er 38+5 i dag og tidlig på natten i natt hadde jeg en liten blødning, ringte til sykehuset da jeg har fått beskjed om dette av jordmoren min. Hun jeg pratet med kom frem til at det var tegningsblødning. Har også hatt mer mensmurringer, nedtrykksfølelse og kynnere siste dagene. Jordmoren mente det kunne gå alt fra ett par timer til noen dager, er førstegangs. Noen som har erfaring med dette, og hvor lang tid det eventuelt kan ta? :) Han kan gjerne bare komme nå synes jeg :p
Har det skjedd noe mer hos deg?
 
Var inne til en liten sjekk i går pga veldig lite liv, men alt var fint. Ellers har jeg mye mer murringer og nedpress, men skjer ikke mye mer enn det desverre. Hos deg da? :)
Skjer ikke noe her heller, bare de samme kynnerne. Ser de fleste sier det har gått 1-3 dager fra blødning til fødsel, så krysser fingrene for at det blir fødsel i dag eller i morgen
 
Back
Topp