Tegningsblødning

msheart

Flørter med forumet
Hei :)

Er så spent nå! Er det noen som har hatt slim med litt lyserosa "blod" i? Er dette tegningsblødning? Ringer jeg føden, eller bare avventer jeg.. Håper å se mange nye babyer ila helgen :-)

Ingen slim med blod enda :( bare masse gult. Vet faktisk ikke om man ringer føden annet enn viss det er kun blod. Rosa slim høres ut som slimpropp eller deler av den :)

Spennende

Er nok siste rest av slimproppen kan jeg tenke meg. Har bare hørt om denne tegningsblødningen også, at den er lyserosa og ikke så mye..

Hei :)

Er så spent nå! Er det noen som har hatt slim med litt lyserosa "blod" i? Er dette tegningsblødning? Ringer jeg føden, eller bare avventer jeg.. Håper å se mange nye babyer ila helgen :)
Jeg har hatt det den dagen jeg fødte med alle mine tre. Denne gangen var det mitt første tegn på fødsel, 4,5 timer etter var hun ute.

Da tror jeg min siste "rest" av proppa er på veg også. Hatt mye slim siste 3 dagene, men gult. Nå er det masse rosa, som er beskrevet over her :)

Ringte du føden når du så det?
Jeg ringte føden når jeg i tillegg oppdaget at mine litt svakt vonde kynnere hadde fire min mellom og varte nesten ett min. Det skjedde samtidig som jeg i løpet av kort tid måtte på do og gjøre nr to. Så litt flere ting inntraff samtidig. Hadde nok sett det an litt lenger hvis det kun var slim med litt blod og ingen andre tegn.

Back
Topp