Tegningsblødning?

medønskeomentil2015

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Hjelpes, når jeg var på do i stad så oppdaget jeg at jeg blør, ferskt og brunt blod blandet med slim. Er dette den såkalte tegningsblødningen tro? Den kom midt i en kraftig kynner, så nå krysser jeg virkelig fingra her. Har reist til legen nå, for har time der pga blodtrykk, så det blir spennende å se hva hun sier. Noen som har erfaring med tegningsblødning fra tidligere? Er 38+4 i dag og slimproppen gikk på lørdag.

Last edited:
Sånn har jeg hatt den dagen jeg har født med begge.

Sniker. Helt likt som jeg hadde det når jeg fødte på fredag. Slimproppen gikk tirsdag og fredag kom blødning med slim. 3, 5 t senere var lillesøster ute :)

Hjelpes, når jeg var på do i stad så oppdaget jeg at jeg blør, ferskt og brunt blod blandet med slim. Er dette den såkalte tegningsblødningen tro? Den kom midt i en kraftig kynner, så nå krysser jeg virkelig fingra her. Har reist til legen nå, for har time der pga blodtrykk, så det blir spennende å se hva hun sier. Noen som har erfaring med tegningsblødning fra tidligere? Er 38+4 i dag og slimproppen gikk på lørdag.
Åj- ja få høre da! Er kjæmpespent! Har det kommet en liten prins eller prinsesse nå?

Åj- ja få høre da! Er kjæmpespent! Har det kommet en liten prins eller prinsesse nå?
Nei, dessverre :( Hadde noen skikkelige kraftige kynnere i går, men i natt har det vært helt rolig. Får se hvordan dagen går. Ringer føden senere hvis blødningen ikke gir seg. (Er bare litt, men nok til at det er lyserosa slim hver gang jeg tørker meg. Mer lysebrunt nå i stad.)

Høres ut som om du ikke må vente så alt for lenge før småen er her :) Masse lykke til når ting setter i gang!

Høres ut som om du ikke må vente så alt for lenge før småen er her :) Masse lykke til når ting setter i gang!
Tusen takk :) Mye kynnere på morran nå, så fått tilbake litt håp. Blir jo så utålmodig! :P

Back
Topp