Tegnet til den lille

Fjelljenta

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Juligull2021
Er ikke ofte jeg setter meg ned og tegner lenger, men nå som jeg er sykemeldt har jeg litt tid til overs og tok derfor og tegnet noe til den lille :) Ikke helt ferdig, må legge på mer farge i bakgrunnen, men er ellers fornøyd med resultatet. Er det andre som har laget noe til sine små? Mener på jeg har sett noen som har heklet bamser og slikt? :-)
248145_10150191131701711_723671_n.jpg

Åh så vakkert det er:)

Åh så vakker! Dæsken! Skills! :D

-Fra appen-

Oi! Det var kjempefint! :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Ååå så fint. Flink du er.

Sent from my SGP321 using BV Forum mobile app

Wow så flink du er!
Her går det i hekling. Heklet lue, tøfler, vognrangle, vanlig rangle og startet på helseteppe nå. :)

Så utrolig flink du er, skulle ønske jeg kunne tegne/male.
Her går det i hekling og sying til lille om dagen :) Se gjerne på instagramen min, legger ut alt der: jorunnlauritsen

Er ikke ofte jeg setter meg ned og tegner lenger, men nå som jeg er sykemeldt har jeg litt tid til overs og tok derfor og tegnet noe til den lille :) Ikke helt ferdig, må legge på mer farge i bakgrunnen, men er ellers fornøyd med resultatet. Er det andre som har laget noe til sine små? Mener på jeg har sett noen som har heklet bamser og slikt? :)
248145_10150191131701711_723671_n.jpg
Så fint den ble :-) såååå flink du er :-)

Oi, takk skal dere ha! :)

Selv skulle jeg gjerne ønskt jeg kunne hekle/sy/strikke, men der er jeg verre stilt for å si det sånn.. :P

Back
Topp