tegnebok til 2åring til jul

Tale09Henny11

Elsker forumet
Jeg vil kjøpe fargebok til nevøen til jul, med bilder fra filmen biler inni, men min mann mener han er for liten til det enda.

hva mener dere?

Jeg er enig med mannen din. I barnehagen der jeg jobbet var det ingen av barna på 2 år som var særlig interessert i å fargelegge. De kunne fint tegne klusseduller og slikt på blanke ark, men motorikken og forståelsen av å fargelegge innenfor linjer er ikke tilstede.

Vent 1 år kanskje?

Min 2 åring farger ikke akkurat innenfor linjene, men hun liker godt å skrable på bildene hun da..[;)]

Så hvorfor ikke??[:-] foreldrene kan jo bare vente med å bruke den om de mener han er for liten. Men husk å slenge med fargestifter/blyanter da!![;)]

Snuppa her har hatt sånne bøker lenge! Ho klarer ikke å fargelegge innafor strekene, men synes det er moro med litt bilder istede for bare blanke ark... Dessuten blir ho flinkere og flinkere, man må jo trene på å farge innenfor strekene[:)]

ja regna ikke med han skulle klare å holde seg innenfor strekene, men at han kanskje likte å tegne på bildene i det minste.

men har sett litt på eventyrboka også der barnet selv er hovedperson i boka. [:)]

Back
Topp