Tegne monogram???

W1ke

Elsker forumet
Noen her som kan det? Evt har tips til hvordan man gjør det?

Kan man lage det i photoshop/photoscape?

Det spørs helt på hvordan du har tenkt at det skal se ut... Ja, man kan tegne det i Photoshop, men da bør man være hvertfall litt flink til både tegning og Photoshop.

Det andre programmet har jeg ikke vært borti før...
Om jeg skulle gjort det, ville jeg skisset med blyant, tegnet over med tynn tusj, visket vekk blyantstrekene, scannet og redigert ferdig i Photoshop, og så eventuelt i Illustrator om du trenger den som vektor...

Men jeg har desverre ingen snarvei, men det kan jo hende det finnes. Et eget program som gjør det for deg, eller noe slikt...

Eller så kan du jo finne et som allerede er tegnet...
http://www.monogrampage.com Der for eksempel, finnes det masse monogrammer.[:)]

Eller så kan du finne en fin font på f.eks. www.freefonts.com eller en annen side, og bruke det. Skrive det i Photoshop, og flytte bokstavene nærmere hverandre, og tegne et par ekstra snirkler så de henger sammen...

*Kremt*

Men kan dette kalles et monogram?

Lagra forresten den monogramsiden i favoritter, så får bruden se selv. Var jo mye fint der man kan lage selv...[:)]

Ja, det er et mnogram det. Fint også[:)]

Det der laga jeg selv i photoscape... Men da skal jeg se på den siden med fonter, om jeg finner noen fine, åsså litt inspirasjon fra den andre siden, å litt kritikk fra bruden, så skal vi se om det ikke blir et eget, hjemmelaget monogram til bryllupet deres...

Takk for mange gode tips[:D]

Back
Topp