Tegn

blessed

Betatt av forumet
Inatt hadde jeg kynnere med noe vondter i korsryggen hver 5 minutt i et par timer.. Var ikke veldig vondt men ubehagelig.. Trodde virkelig det var begynnende rier men har tydligvis sovnet å våknet i morges uten noe :p flere som har opplevd det? Kjenner det er mye sterkere kynnere nå i kveld også.. Sterkere enn vanlig..men ikke rie vondt :) vi sååååå føde nå!!! Termin på mandag

Jupp! Har mistet tellingen på hvor mange...5-6 netter kanskje, fordelt på de siste 4-5 ukene. Er 6 dager over termin... Men kroppen min skjønner ikke hvordan den skal føde, så håper at det forblir med den natten for deg og at det tar seg opp, for det kan absolutt gjøre det også! Lykke til!! :)

Samme her! Hat det slik i flere uker :( er så sliten og lei ...

Jeg har også hatt det slik flere netter de siste per ukene, termin om halvannen uke :( Lykke til, håper det går over til rier hos deg! :)

Hadde første runden med dette i uke 32 etter det har jeg vel hatt 3-4 runder, vonde tak i korsryggen, magen stivner og det stråler nedover i lårene, menssmerter i ryggen og kommer i tak. Kan vare opp til 1-2 timer..

Sist jeg hadde det startet det som en følelse av hold nederst i magen, og ente med mye press og trykk nedover. Hadde litt i går kveld også, og i dag tidlig kom det slim og blod, så er vel et modningstegn :)akkurat en uke til termin i dag.

Høres kjent ut, har også hatt ett par netter med sånt, at æ har vært i grenseland til å vekke samboeren for å få han ringe barnevakta, mens æ sjøl har tenkt å ringe føden...men når d har holdt på såpass lenge at æ har tenkt d så har d roa seg og æ sovna... 2uke til termin igår, men håpe virkelig d går over til skikkelige rie snart om æ skal holde på sånn her flere netter...tar jo sånn på...

Back
Topp