Tegn på graviditet!

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
A,E,F,G,I,J,M,O,P,R,S,V,Z(!!) og Ø:angel7
 
Mensmurringer, ømme puppe (så grådig og) , trøtt, oppblåst mage.. er 5+4 i dag..
(Heldivis ingen kvalme enda)
 
Mensmurringer og ekstremt trøtt. Litt vond korsrygg. Tett og litt uggen.
 
Murringe, lett økt utflod (kjennes derfor ut som mensen kommer hele tiden...), tegn til bekkenløsning (var ganske plaget forrige svangerskap) og har SÅ lyst på spekemat...
 
Noen flere følelsesladde her? Hørte på "Tuppen og Lillemor" med Junior, og da de kom til verset når de blir uvenner, ble jeg så lei meg! Fikk helt tårer i øynene. Da de til slutt ble venner igjen ble jeg så rørt og glad at jeg fikk gåsehud over hele meg :p
 
Har hele livet hatt migrene med aura (synsforstyrrelser/glimrende lys), men hatt sjelden anfall.
Siste uka har jeg hatt det oftere enn det siste året til sammen; 3 av 7 dager, og ene dagen hadde jeg to anfall. Så jeg håper ikke dette vedvarer, for det er slitsomt å gå rundt med hodepine og synsforstyrrelser i tide og utide.
Må ta Paracet for at jeg skal fungere, og vil helst ikke ta det nå i disse dager.

Ellers har jeg merket ømme bryster, litt mer trøtt (kan komme av migrenen), fryktelig oppblåst mage og litt stikking/murring nederst i magen innimellom.
 
Back
Topp