Min gikk for to uker siden og hadde skikkelig troa på at det skulle skje noe forrige uke, men sitter her enda..Slimproppen gikk nå i dag. Ikke at det er tegn på at noe skjer snart, men noe skjer i alle fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min gikk for to uker siden og hadde skikkelig troa på at det skulle skje noe forrige uke, men sitter her enda..Slimproppen gikk nå i dag. Ikke at det er tegn på at noe skjer snart, men noe skjer i alle fall
Ps. Håper det er tegn på at din fødsel ikke er så langt unnaSlimproppen gikk nå i dag. Ikke at det er tegn på at noe skjer snart, men noe skjer i alle fall
40+2 i dag. Det kommer og går fortsatt, men ingen baby. Så får bare vente å se om det skjer noe i helgen. Skal på trivselskontroll på sykehuset til ukenVanskelig å være sikker, men det høres ut som det kan være modningsrier i så fall vil de jo ta seg opp etter hvert. Spennende
Modningsrier i dag, de begynte i natt. Krysser fingrene for fødsel etter 24 i natt, så vi kan dele bursdag
Håper det skjer noe snart!Termin i går og slimproppen gikk i natt. Spennende
Spennende! Hvor langt er du du på vei?Oppdaga plutseleg at dopapiret hadde blod på seg. Som sørga for at eg og mannen blei smått stressa, før vi søkte litt på nett for finne ut kva det kan vere. Sidan lillemann framleis er aktiv så trur kanskje vi at det kan vere tegningsblødning, men ikkje heilt sikker.
Har hatt mykje kynnera og det kjennast litt ut som eg er på veg til å få mensensmerte
40+1. Håpa vi er i startfasen sånn at eg slepp å bli satt i gang på tysdagSpennende! Hvor langt er du du på vei?
Krysser fingrene for det!40+1. Håpa vi er i startfasen sånn at eg slepp å bli satt i gang på tysdag
Jeg husker sist svangerskap så hadde jeg en dag 1-2 uker før fødsel hvor jeg tenkte at kanskje det skjer noe, men så stoppet det. Har du hatt akupunktur? Vet det kan gi litt maserier.Oi i natt tror jeg må ha hatt rier. For jeg kan ikke skjønne annet. Det kom liksom en bølge aktig krampe/vondt som gikk fra nederst i underlivet og oppover mot midten av magen men også kjentes ekstra godt i rygg mot nyrene og slikt. Var nok så vondt men ikke sånn krise at jeg måtte puste meg gjennom, men skvatt hver gang. Også varte de i en liten "periode" men orket ikke å finne rieteller.. så jeg tenkte at enten er det en start på latentfasen, eller modningsrier, og prøvde å få meg selv til å sove igjen. Tror det varte i en timers tid, kanskje bittelitt lenger.. men sluttet og jeg sovnet til slutt.. interessant! "Bare" 38+3 og har egentlig litt lyst å holde hun inne i ei-1.5 uke til
Nei jeg har ikke hatt noen ting aldri sjekket livmorhals/åpning eller blitt strippet eller aku.. hadde litt stressende samtaler i går med familien ang en syk familiemedlem, dvelte mye på der, og lå i badekar.. men har hatt lite kynnere, ikke mistet slimpropp, ikke vann.. så dette er nytt og spennendeJeg husker sist svangerskap så hadde jeg en dag 1-2 uker før fødsel hvor jeg tenkte at kanskje det skjer noe, men så stoppet det. Har du hatt akupunktur? Vet det kan gi litt maserier.
Da er det nok modningsrier! Slimproppen kan gå litt og litt og den kan gå under fødsel, så det er ikke noe som må komme før fødsel starter heller! Sist så gikk den hos meg rett før vannet gikk helt på slutten av fødselen! Denne gangen har den gått litt og litt også gikk resten 1-2 dager før fødsel.Nei jeg har ikke hatt noen ting aldri sjekket livmorhals/åpning eller blitt strippet eller aku.. hadde litt stressende samtaler i går med familien ang en syk familiemedlem, dvelte mye på der, og lå i badekar.. men har hatt lite kynnere, ikke mistet slimpropp, ikke vann.. så dette er nytt og spennende
Skjønner frustrasjon godt Selv 41+1 i dag. Fødte 42+1 sist, så var forberedt på å gå over nå og. Men det er så forferdelig kjedelig og tungt å vente. Og så ser man «alle andre» få babyene sine… håper din kommer snart, så du ikke må vente mye lengreJeg er 40+5 nå, har bare fått litt slim som jeg håpte var begynnelsen på slimproppen, men har ikke kommet noe mer opplever mye nedpress fra baby, men kroppen min er visst ikke klar enda