Vanskelig å være sikker, men det høres ut som det kan være modningsrier :) i så fall vil de jo ta seg opp etter hvert. Spennende :D
40+2 i dag. Det kommer og går fortsatt, men ingen baby. Så får bare vente å se om det skjer noe i helgen. Skal på trivselskontroll på sykehuset til uken:)
 
Masse murringer, løs avføring, det var sånn det begynte sist, men jeg tviler litt på at hun er klar enda, selv om jeg virkelig håper. Det kan jo hende at kroppen gir meg tegn fordi jeg ønsker det så veldig? Kroppen er jo rar sånn...
 
39+0 i dag. Har hatt mye murringer og stikkinger de siste to ukene, og hodet skal være godt nede i bekkenet. Har vært litt optimistisk de siste tre dagene, men kjenner nå igjen på følelsen at det skal nok ta litt mer tid :p
 
Føler jeg har endeløst med slimpropp, størstedelen gikk for drøyte to uker siden, mens det lille som kom i dag var brunt, så det er hvert fall noe påvirkning av livmorhalsen. Har også foreldrene mine på besøk, så kan passe fint om det skjer noe i dag :)
 
Oppdaga plutseleg at dopapiret hadde blod på seg. Som sørga for at eg og mannen blei smått stressa, før vi søkte litt på nett for finne ut kva det kan vere. Sidan lillemann framleis er aktiv så trur kanskje vi at det kan vere tegningsblødning, men ikkje heilt sikker.

Har hatt mykje kynnera og det kjennast litt ut som eg er på veg til å få mensensmerte o_O
 
Oppdaga plutseleg at dopapiret hadde blod på seg. Som sørga for at eg og mannen blei smått stressa, før vi søkte litt på nett for finne ut kva det kan vere. Sidan lillemann framleis er aktiv så trur kanskje vi at det kan vere tegningsblødning, men ikkje heilt sikker.

Har hatt mykje kynnera og det kjennast litt ut som eg er på veg til å få mensensmerte o_O
Spennende! Hvor langt er du du på vei?
 
Oi i natt tror jeg må ha hatt rier. For jeg kan ikke skjønne annet. Det kom liksom en bølge aktig krampe/vondt som gikk fra nederst i underlivet og oppover mot midten av magen men også kjentes ekstra godt i rygg mot nyrene og slikt. Var nok så vondt men ikke sånn krise at jeg måtte puste meg gjennom, men skvatt hver gang. Også varte de i en liten "periode" men orket ikke å finne rieteller.. så jeg tenkte at enten er det en start på latentfasen, eller modningsrier, og prøvde å få meg selv til å sove igjen. Tror det varte i en timers tid, kanskje bittelitt lenger.. men sluttet og jeg sovnet til slutt.. interessant! "Bare" 38+3 og har egentlig litt lyst å holde hun inne i ei-1.5 uke til :)
 
Oi i natt tror jeg må ha hatt rier. For jeg kan ikke skjønne annet. Det kom liksom en bølge aktig krampe/vondt som gikk fra nederst i underlivet og oppover mot midten av magen men også kjentes ekstra godt i rygg mot nyrene og slikt. Var nok så vondt men ikke sånn krise at jeg måtte puste meg gjennom, men skvatt hver gang. Også varte de i en liten "periode" men orket ikke å finne rieteller.. så jeg tenkte at enten er det en start på latentfasen, eller modningsrier, og prøvde å få meg selv til å sove igjen. Tror det varte i en timers tid, kanskje bittelitt lenger.. men sluttet og jeg sovnet til slutt.. interessant! "Bare" 38+3 og har egentlig litt lyst å holde hun inne i ei-1.5 uke til :)
Jeg husker sist svangerskap så hadde jeg en dag 1-2 uker før fødsel hvor jeg tenkte at kanskje det skjer noe, men så stoppet det. Har du hatt akupunktur? Vet det kan gi litt maserier.
 
Jeg husker sist svangerskap så hadde jeg en dag 1-2 uker før fødsel hvor jeg tenkte at kanskje det skjer noe, men så stoppet det. Har du hatt akupunktur? Vet det kan gi litt maserier.
Nei jeg har ikke hatt noen ting :) aldri sjekket livmorhals/åpning eller blitt strippet eller aku.. hadde litt stressende samtaler i går med familien ang en syk familiemedlem, dvelte mye på der, og lå i badekar.. men har hatt lite kynnere, ikke mistet slimpropp, ikke vann.. så dette er nytt og spennende :)
 
Nei jeg har ikke hatt noen ting :) aldri sjekket livmorhals/åpning eller blitt strippet eller aku.. hadde litt stressende samtaler i går med familien ang en syk familiemedlem, dvelte mye på der, og lå i badekar.. men har hatt lite kynnere, ikke mistet slimpropp, ikke vann.. så dette er nytt og spennende :)
Da er det nok modningsrier! Slimproppen kan gå litt og litt og den kan gå under fødsel, så det er ikke noe som må komme før fødsel starter heller! Sist så gikk den hos meg rett før vannet gikk helt på slutten av fødselen! Denne gangen har den gått litt og litt også gikk resten 1-2 dager før fødsel.
 
Jeg er 40+5 nå, har bare fått litt slim som jeg håpte var begynnelsen på slimproppen, men har ikke kommet noe mer :( opplever mye nedpress fra baby, men kroppen min er visst ikke klar enda :(
Skjønner frustrasjon godt :Heartred Selv 41+1 i dag. Fødte 42+1 sist, så var forberedt på å gå over nå og. Men det er så forferdelig kjedelig og tungt å vente. Og så ser man «alle andre» få babyene sine… håper din kommer snart, så du ikke må vente mye lengre:smiley-angelic001:Heartred
 
Back
Topp