Tegn på fødsel?

Ja nå har jeg fått noen gode tak! Sitter med rieteller og venter på de skal bli regelmessige. Ungene er i seng så nå håper jeg å dra i løpet av kvelden/natta.

Hos deg?
Årh jeg er misunnelig! Nei det ga seg helt hos meg. Masse lykke til med fødsel!!! :Heartred

Ja nå har jeg fått noen gode tak! Sitter med rieteller og venter på de skal bli regelmessige. Ungene er i seng så nå håper jeg å dra i løpet av kvelden/natta.

Hos deg?
Lykke til! Så spennende! Og bare litt misunnelig :)

@Starflower
Så kjipt at det har roet seg.... får tro det tar seg opp igjen øyeblikkelig :)

Håper det tar seg opp masse og at det blir baby snart :D Masse lykke til i hvert fall!
Lykke til! Så spennende! Og bare litt misunnelig :)

@Starflower
Så kjipt at det har roet seg.... får tro det tar seg opp igjen øyeblikkelig :)
Jaja var ikke noe å rope hurra for hos meg. Stoppet helt opp fra 00-03 og så fikk jeg 1 time med rier og så stoppet det igjen. Så ingen baby her heller :dead:

Ja jeg har kontroll nå klokken 10. om de sjekker meg og sier 2 cm så mister jeg det:smiley-angry017
Håper på en bedre møte med fødepoliklinikken i dag. Håper de bare kan ta vannet så vi får litt fart!
Overtid er så dritt
Lykke til! Håper det skjer noe i dag!

Ja jeg har kontroll nå klokken 10. om de sjekker meg og sier 2 cm så mister jeg det:smiley-angry017
Håper på en bedre møte med fødepoliklinikken i dag. Håper de bare kan ta vannet så vi får litt fart!
Overtid er så dritt
Hvorfor har du kontroll igjen i dag? Har du bedt om det eller de? Jeg lurte litt på å ringe inn og spør om de kunne prøvd å strippe igjen for jeg har virkelig ikke lyst til å bli satt i gang som de vil at jeg skal i morgen om ikke noe skjer. Tror angsten for den igangsettelsen er nok til at jeg stresser litt for mye. Brøt helt sammen i går kveld for nå er jeg lei, jeg har vondt, jeg har lyst at det skal skje av seg selv.

Vondt i hele underlivet og bekkenet, og magen henger lavere og lavere. Slimproppen gikk for en drøy uke siden og godt med kynnere. Håper det betyr at det skjer noe de nærmeste dagene.. :Heartred 38+5 i dag.
Krysser fingrene for deg! Slimproppen min gikk i litt i forrigårs og mest i går, men i dag kom det enda mer slim, skjønner ikke hvor alt har vært når JM som sjekka meg for en uke siden sa at det ikke var noen slimpropp :hilarious: :hilarious:

Håper dere rekker å få barnevakta til dere når fødselen starter!

Krysser fingrene for deg! Slimproppen min gikk i litt i forrigårs og mest i går, men i dag kom det enda mer slim, skjønner ikke hvor alt har vært når JM som sjekka meg for en uke siden sa at det ikke var noen slimpropp :hilarious: :hilarious:

Håper dere rekker å få barnevakta til dere når fødselen starter!
Høres ut som om du nærmer deg veldig!

Har avtale om å være med noen hjem etter skole i dag, så egentlig perfekt om det skjer noe i løpet av dagen. Ellers tror jeg barnevaktene får invitasjon til overnatting i helgen :)

Ring inn og hør med dem, @Starflower! Håper de imøtekommer deg på ønsket ditt! Kan hende det har stoppet opp hos deg sånn som du sier, pga stresset over mulig igangsettelse.

Og lykke til @Jenny78 på kontrollen. Jeg følger med typ minutt for minutt på dere to nå:smiley-ashamed004

Håper dere begge får spontan fødsel idag og slipper igangsettelse. Og så håper jeg dere skriver litt om opplevelsen etterpå. Møtene mine på sus de siste ukene har gjort at jeg bare gruer meg mer til fødsel. Livredd for å få traume-reaksjoner, det fikk jeg med første.

Jeg har 3 natten med maserier og minimalt med søvn. Men de går ikke videre til å bli regelmessige. I natt kastet jeg opp på grunn av smertene. Men jeg er bare 37+3 så kan potensielt gå ett par uker til slik som dette. Blir satt i gang 18.april dersom fødselen ikke starter av seg selv

Ring inn og hør med dem, @Starflower! Håper de imøtekommer deg på ønsket ditt! Kan hende det har stoppet opp hos deg sånn som du sier, pga stresset over mulig igangsettelse.

Og lykke til @Jenny78 på kontrollen. Jeg følger med typ minutt for minutt på dere to nå:smiley-ashamed004

Håper dere begge får spontan fødsel idag og slipper igangsettelse. Og så håper jeg dere skriver litt om opplevelsen etterpå. Møtene mine på sus de siste ukene har gjort at jeg bare gruer meg mer til fødsel. Livredd for å få traume-reaksjoner, det fikk jeg med første.

Jeg har 3 natten med maserier og minimalt med søvn. Men de går ikke videre til å bli regelmessige. I natt kastet jeg opp på grunn av smertene. Men jeg er bare 37+3 så kan potensielt gå ett par uker til slik som dette. Blir satt i gang 18.april dersom fødselen ikke starter av seg selv
Jeg gir det til 12 tenker jeg, så ringer jeg inn.

Huff, maserier kan være så vondt! Jeg har merket at det blir trigget veldig hvis jeg ligger litt for mye mot ryggen hvis du skjønner. Jeg må ligge helt på siden med bb hug me puta under magen og mellom beina. Håper de gjør noe på modning disse riene da sånn det ikke bare er smerter.

Jeg hadde en ganske traumatisk første fødsel og andre fødsel ble kjempe fin! Så det kan gå veldig bra også!

Håper maseriene gir seg og går over i fødselsrier heller slik at du slipper å settes i gang :Heartred

Hvorfor har du kontroll igjen i dag? Har du bedt om det eller de? Jeg lurte litt på å ringe inn og spør om de kunne prøvd å strippe igjen for jeg har virkelig ikke lyst til å bli satt i gang som de vil at jeg skal i morgen om ikke noe skjer. Tror angsten for den igangsettelsen er nok til at jeg stresser litt for mye. Brøt helt sammen i går kveld for nå er jeg lei, jeg har vondt, jeg har lyst at det skal skje av seg selv.
Jeg har to fødsler bak meg som har satt en fæl dødsangst i meg, så jeg får komme inn jevnlig til sjekk. Jeg er «grønn» men de følger meg veldig godt opp.

Jeg er send hjem igjen i dag med ballong. Lege anbefalte enten ingenting eller ballong, så jeg valgte ballong. Så nå venter jeg spent! Ny kontroll i morgen klokken 12 hvis ikke noe skjer før

Jeg har to fødsler bak meg som har satt en fæl dødsangst i meg, så jeg får komme inn jevnlig til sjekk. Jeg er «grønn» men de følger meg veldig godt opp.

Jeg er send hjem igjen i dag med ballong. Lege anbefalte enten ingenting eller ballong, så jeg valgte ballong. Så nå venter jeg spent! Ny kontroll i morgen klokken 12 hvis ikke noe skjer før
Lykke til❤️ håper der går fort nå:)

Nå var jeg så spent siden du ble stille! Jeg var innom nå å ble tøyd igjen og fikk en runde akupunktur. JM hadde så små hender at jeg tror ikke hun fikk det helt ordentlig til, men det gjorde vondt i hvert fall. Hun sa at hun ikke kjente en like lang livmorhals som det jeg sa hun andre hadde kjent, så håper jo at de riene jeg har hatt har har vært til noe virk. Har time i morgen kl. 10 så får vi se. Jeg håper at om de setter i gang så må det bli ballong, men jeg er litt redd de sier de vil ta vannet, noe jeg ikke ønsker.

Håper ballongen har effekt! Du må holde oss oppdatert :Heartred

Back
Topp