Tegn på fødsel

Men stikking i underlivet og stikkende smerter i halebeinet... Er det tegn på forestående fødsel? Det har plutselig oppstått hos meg, og siden jeg har hatt bekkenplager så lenge så knytter jeg det ikke sammen med det, jeg kjenner at det er lengre ned enn symfysen. Stikkinga er nesten som om å bli stukket med en skarp spiker plutselig, og hyppig... Noe flere kjenner til? Tror jeg skal gå å vaske litt babytøy :wideyed:

Det er nok uansett modning vil jeg tro. Hvor lenge det vil pågå er vanskelig å si. Jeg har noen dager med masse stikking i underlivet. Sånn at det føles som om babyen prøver å bryte seg ut ^^
Men så går det over. Men den reaksjonen du fikk fikk jeg og :D Har bare småting igjen til fødebaggen, og resten kan mannen ta seg av.
 
Her er det myye nedpress å stikkinger i underlivet. Mye press bak i halebeinet. Masrier fra h******, men etter besøk på føden igår, fikk vi bekrefta at det er ingenting på gang. Eneste positive er at frøkna i magen ligger godt planta langt nede i bekkenet. [emoji85]

Her er det myye nedpress å stikkinger i underlivet. Mye press bak i halebeinet. Masrier fra h******, men etter besøk på føden igår, fikk vi bekrefta at det er ingenting på gang. Eneste positive er at frøkna i magen ligger godt planta langt nede i bekkenet. [emoji85]
 
Det er nok uansett modning vil jeg tro. Hvor lenge det vil pågå er vanskelig å si. Jeg har noen dager med masse stikking i underlivet. Sånn at det føles som om babyen prøver å bryte seg ut ^^
Men så går det over. Men den reaksjonen du fikk fikk jeg og :D Har bare småting igjen til fødebaggen, og resten kan mannen ta seg av.
Ja da har jeg opplevd det også :D merket nemlig ingen tegn til modning før min første, så var spent på om jeg kom til å føle noe denne gangen :p
Ja den stikkingen er så langt ned i underlivet, at det kjennes omtrent ut som når noe er der fra utsiden, om du skjønner :hilarious: Hehe jeg satt akkurat å tenkte på at hvis babyen skulle komme litt tidlig, så burde litt mer være rent og klart :p Etter denne maskinen med tøybleier så tror jeg at det blir vuggemadrassen eller noe sånt. Så får jeg ta ned klærne ikveld, det blir så koselig å se over de igjen :D
 
Ja da har jeg opplevd det også :D merket nemlig ingen tegn til modning før min første, så var spent på om jeg kom til å føle noe denne gangen :p
Ja den stikkingen er så langt ned i underlivet, at det kjennes omtrent ut som når noe er der fra utsiden, om du skjønner :hilarious: Hehe jeg satt akkurat å tenkte på at hvis babyen skulle komme litt tidlig, så burde litt mer være rent og klart :p Etter denne maskinen med tøybleier så tror jeg at det blir vuggemadrassen eller noe sånt. Så får jeg ta ned klærne ikveld, det blir så koselig å se over de igjen :D

Det er det samme her, ingen tegn til modning med første. Våknet bare plutselig med rier ^^
Jeg er ferdig med vasking av klær, og de er bare sååååå skjønne <3
Gleder meg masse til å bruke dem, selv om jeg ikke skjønner hvordan de små klærne skal passe på en baby! 50 cm lang baby virker så enormt :eek:
 
Det er det samme her, ingen tegn til modning med første. Våknet bare plutselig med rier ^^
Jeg er ferdig med vasking av klær, og de er bare sååååå skjønne <3
Gleder meg masse til å bruke dem, selv om jeg ikke skjønner hvordan de små klærne skal passe på en baby! 50 cm lang baby virker så enormt :eek:
Hehe ja de tøybleiene jeg har i størrelse nyfødt er så pittesmå, klarer ikke å forstå at de skal være så små i begynnelsen :p Jeg gleder meg så utrolig!
 
Her er det nok ikke tegn på fødsel enda, men kanskje tegn på at ting gjør seg klart.

- Slimproppen gikk i uke 31
- Hodet festet i uke 33
- Mange vonde kynnere
- Menssmerter/murringer både i rygg og mage
- Voldsomt nedpress
- Fødetryne er på plass .. jeg har sett mer ut som en alv rundt hver fødsel :p
 
Nå har jeg også opplevd nedpress, tror jeg. Kynnere, men ikke vonde. Blir nok overtid denne gangen også... Modning er tydeligvis ikke noe kroppen min bedriver [emoji17][emoji17][emoji17]
 
Har en del stikkinger på venstre side, noen tak i rygg og mage, men er nok bare modning det å, sinnsykt vonde kynnere og nedpress
 
I helgen har jeg fått mye mer menssmerter, noen ganger som murringer mens andre ganger sterkere. Mye nedpress og veldig vonde stikkinger i skambeinet/ved urinrøret. Disse stikkingene kan være så vonde at jeg må stoppe opp og si au, føles som en strikkepinne som stikker meg...
 
I helgen har jeg fått mye mer menssmerter, noen ganger som murringer mens andre ganger sterkere. Mye nedpress og veldig vonde stikkinger i skambeinet/ved urinrøret. Disse stikkingene kan være så vonde at jeg må stoppe opp og si au, føles som en strikkepinne som stikker meg...

Mye av det samme her [emoji4]
 
Var hos jordmor på svangerskapskontroll, og hu mente det var typiske tegn på at lille var på vei ned i bekkenet. Når hun skulle sjekke leie viste det seg at hodet var festa! Hurraa [emoji322]

Jeg var på kontroll hos jordmor på torsdag, hun sa det samme til meg da ja[emoji4] og da var hodet nesten festet[emoji4] nærmer seg nå!
 
Nå skjer der mye med kroppen :D hyppige vonde kynnere i mage og rygg hver kveld:) stråler godt ned i lårene. Stikker godt oppi hufsa:p gleder meg til det blir regelmessig :D
 
hodet er festet her,men vet ikke om jeg er moden. Men, ikveld har jeg en del mensmurringer og nedpress får se hvordan det blir utover kvelden/nattem
 
Var på kontroll i dag, og legen trodde at hodet er festet :)
 
Føler meg øm nedentil, vond nedpress, Masse slim,murringer,diare og kvalme som har kommet å gått....
 
Er øm nedentil jeg å,har vært det siden uke 36,vond nedpress og jeg springer på do hele tida,men ingen diarè
Det er skikkelig ubehagelig, føles ut som jeg har blitt rund kjørt der nede :wideyed:
Med min første hadde jeg ikke diare, så det må ikke være ett tegn heller :p
 
Back
Topp