tegn på at dere er gravide??

Ømme bryster, småkvalm, ofte hodeverk, må opp å tisse et par ganger om natta! Og kviser i hele ansiktet :( Var sikker før jeg testa positivt!

Kvalm, vond rygg, litt trist og trenger mye kos, totalt tappet for energi, begynnende halsbrann og ømme bryst..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner av og til litt stikking i magen, mensmurring i korsrygg og litt kvalme. Veldig sulten!!
Ser at det er mange som blir trøtte, jeg er helt motsatt, ikke litt trøtt engang! Har heller ikke ømme bryster eller noen spesiell trang til å springe på do oftere enn vanlig:p
men er veldig oppblåst og synes alle buksene mine har blitt for små allerede..:p

Flate bryster som overhodet ikke vokser :( Murringer i rygg og mage, stikkende følelse i lysken.
ingen Tiltakslyst, trøøøøøøttt, slapp, lavt blodtrykk, fryser hele tiden, til de grader oppblåst, ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei :p
Hissig som et fly, sinnsykt sulten på kveldene og noe kvalm når jeg ikke får i meg mat og selvfølgelig når jeg har overspist meg på potetgull (trenger sunnere snacks) :) Smakssansene har endret seg.
Ingen forbedret luktesans, men oversensitive ører, mange lyder jeg ikke tåler lenger som smatting osv. Merkelig det der.

Hadde helt glemt hvordan det er å gå gravid (eller fortrengt). :p

Jeg har så vondt i brystene at det er nesten ren tortur, pluss at de har blitt større, jeg tenker konstant på mat og er konstant sulten, og jeg er sint og trett hele dagen :p

Aldri vært plaget av kviser, nå ser jeg ut som jeg er i puberteten igjen:p Utrolig trøtt og slapp. Er vanligvis effektiv og får gjort masse etter jobb. De siste dagene har jeg sovnet på sofaen hver dag. Veldig tørst, styrtet iskaldt vann hele tiden. Er enda ganske tidlig å merke så mye da.

Aldri vært plaget av kviser, nå ser jeg ut som jeg er i puberteten igjen:p Utrolig trøtt og slapp. Er vanligvis effektiv og får gjort masse etter jobb. De siste dagene har jeg sovnet på sofaen hver dag. Veldig tørst, styrtet iskaldt vann hele tiden. Er enda ganske tidlig å merke så mye da.
Signerer deg med kvisene! Jeg ser ikke ut:/ dem som har peiling, spør vell snart om jeg er gravid, slik som jeg ser ut i tryne nå :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har veldig ømme bryster, de hadde vokst mye i natt. Ellers mye murringer og humørsvingninger. Jeg kunne også spist heeele tiden, sulten og lyst på noe konstant! Ellers bare superhappy for vår lille spire:love2

Her er kvalmen litt overdominerende :) Og ellers ømme pupper.

Ømme pupper, kvalm, mye mer sliten enn vanlig, oppblåst, mye hormoner - opp og ned i humøret :/ og veldig tørst :)

Blæ. Konstant sulten! Litt deilig å ha sultfølelse da, og fikser som regel opp 2 3 skiver med digg pålegg - og ender opp med å bli mett etter den første. :p
Uvel etter jeg spiser meg stappmett eller om jeg går sulten for lenge. Tissetrengt hele tida!! Og puppene blir bare mer og mer øm (til samboer sin fortvilelse, hehe). Har mensenmurringer innimellom og vond korsrygg. Oppblåst. Kviser. Igjen, blæ!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg veldig kvalm, og utrolig trett. Ellers humørsvingninger, ømme bryst, influensafølelse i hele kroppen, sulten hele tiden. Tisser ofte. Det meste føler jeg... hihi

Back
Topp