tegn på at dere er gravide??

*BlueStar

Forelsket i forumet
ooops!! hvordan skal dette gå da? jeg er så hol om dagene at jeg kunne spist hele tida...skikkelig søtsjuk og har lekt hver dag denne uka at det er lørdag...liker å trene å spise sundt,håper det snur!! er ikke kvalm eller noe annet-enda ;-) merker dere noe til noe??

Jeg er også sulten hele tiden, er vel ikke noe spesielt jeg er ute etter:P men blir fort mett igjen da XD Merker heller ikke noe særlig til kvalmen riktig ennå men så er jeg bare 6+3 så kan vel hende den kommer litt senere :P

6+3 jeg også ;-) kanskje det er noe med denne tida :-P men jeg kan spise mengder da!! hehe...3 store pizzastk til middag liksom og avslutta med to berlinerboller :-P

Jeg også føler meg konstant sulten, også har jeg litt mensmurringer og litt stikking i korsryggen pluss at jeg må tisse mye mer enn før :P

Jeg har murringer, er oppblåst, har ømme pupper. "Krampe" i livmora om jeg f.eks. reiser meg fra sofaen for fort.

ooops!! hvordan skal dette gå da? jeg er så hol om dagene at jeg kunne spist hele tida...skikkelig søtsjuk og har lekt hver dag denne uka at det er lørdag...liker å trene å spise sundt,håper det snur!! er ikke kvalm eller noe annet-enda ;-) merker dere noe til noe??

Som å høre meg det der! I sommer slanket jeg meg til bryllupet som var 17.08.13. Etter en sydentur etter dette har jeg ikke klart å stoppe å spise, men det har jo hatt sine grunner for det. Til vanlig har jeg viljestyrke av stål, men ikke nå gitt.

Jeg har større pupper, til tider ømme pupper, murring i magen, treeeg i magen og luft i magen, og kviser i hele ansiktet som er så forferdelig! Oppblåst og mye bedre luktesans holdt jeg på å glemme!

Som sist har jeg svært lite synptomer, men kan være litt kvalm og uvel innimellom, og fått mye bedre luktesans. Er også mer ukonsentrert, mindre effektiv og mangler i stor grad tiltakslyst... Men mer symptomer kommer nok fort nok :p

Jeg har begynt og spise mindre men oftere etter at jeg ble gravid jeg. orker ikke like mye middag lenger, men MÅ bare ha mat om morgenen og formiddagen og kvelden. Merker jeg blir kvalm/uggen/halsbrann hvis jeg ikke er flink. Men klager ikke! :)
Ellers har jeg oppblåst mage, stikkinger/strekking i livmoren/underlivet, tørst og ømme pupper.

Jeg merker mindre nå enn sist gang. Har vært øm i brystene og utrolig trett!! Men det er gått over.. Lurer i det hele tatt på om jeg er gravid!? Kjennes ikke sånn ut! :-( Skal til undersøkelse på torsdag, så skal bli godt å få det orntli bekreftet ..

Last edited:
Kvalm og uggen titt og ofte, magen samarbeider ikke, hatt metallsmak i munnen en dag, mye murringer og ubehag i magen og oppblåst :) Og litt andre ikke så koselige ting haha herlig :smiley-angelic006

Er mer sulten enn til vanlig. Ømme pupper, og murring i magen. Det er det jeg merker foreløpig.

Her er det lite tegn, var småkvalm dagene rundt ikm men, det virker som har roet seg.
Litt mer trøtt bare.
Regner ikke med at det manglende fokuset mitt kan skyldes på symptomer...

Det er jo så tidlig ennå, at noen av symptomene mine nok er innbilte ;) Men, jeg har ømme bryster, må oftere tisse enn vanlig, og er litt uvel innimellom.

Ømme bryster, jeg er uggen (og jeg syntes det er for tidlig å bli uggen), trøtt, hodepine, og sulten - føler ett sug i magen nesten konstant!

Glemsk og feil ord kommer ut når jeg snakker - kan man skylde det på graviditeten?

Uggen til tider, småkvalme som kommer og går. Ingen spesiell matlyst, trøtt, trøtt, trøtt, sliten og giddalaus, stikkinger i magen/lysken, småmurringer, hormonell (les kort lunte) ømme pupper... Og tisser litt oftere enn ellers.

Kan legge til at luktesansen er skjerpet! Det har jeg ikke hatt de to andre gangene! Men nå lukter hendene mine sinnsykt sterkt av zalo!! Fascinerende

Jeg er fortsatt veldig sulten, vil helst ha ting med masse karbohydrater, og blir uggen hvis jeg ikke spiser. Trøtt og litt vondter i magen. Ellers ikke så mye.

Ingenting annet enn VELDIG ømme bryster. å de bare vokser og vokser. Er veldig tynn og hadde store pupper fra før. Kommer de til å vokse hele svangerskapet??

Back
Topp