tedtellingstråd for de med testing 7 nov

ORIGINAL: hegemw

10 dager igjen[;)][:D][;)]

 
Bare inne og dytter litt på denne jeg....[:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: lille70

 9 dager igjen....

 
 
ønsker masse lykke til
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

eg skal kanskje teste meg 9 eller 10 og en gang etter helgen..... og før har eg ikke sotte meg en dato før[:)] men no føler eg at eg bkanskje har hatt el[:D] hehehe*drømmetenking* sikkert.........men pytt pytt....[:D]'




Lykke til til dere som tester den 7. eg skal heie masse på dere[:D]

*heia heia heia heia heia heia heia heia*


Kan kanskje teste meg i lag me deg eg då VilSåGjerne[;)] Aane ikkje når TR skal komma, eller om eg har hatt EL, såå.. Hehe.. Vurdere i alle fall den 10 [:D] Om ikkje TR har visst seg!

Og ja, heia-heia til alle som skal testa seg 7!![:D] No må da snart komma en liten baby-boom her syns eg[;)]
 
Dagene flyr!
 
ja enig apple, vi starter og dere andre kommer etter, så gjør dere klare dere også for en bebis i magen
 
ORIGINAL: TigerLilli

Håper noen snart blir tjukk og feit og full av bebis!!!!![:D]

 
Tjukk og feit og "full", gullbaby :)
 
 
 
masse masse lykke til alle sammen[:D]
 
ja nå er det bare 6 dager igjen, kommet over halveis så ikke verst.
 
hadde en drøm i natt, en helt forferdelig, da jeg våknet var jeg jammen glad for at det var en drøm gitt,
jeg drømte at jeg hadde begynt å blø. at mensen var kommet, jeg var ¨så sinna, ja godt det bare var en drøm. for jeg skal nemlig ikke ha noen tr her i gården på leeeeenge. og heller ikke dere andre.
 
 
 
ORIGINAL: Nesing

Lykke til alle dere "prøverørerne" med testing om tre dager! Her krysses alt som krysses kan ! Håper på gode nyheter fra dere. [:D]

 
signerer
 
Krysser alt for dere.......håper alle kan juble over 2 streker.....
 
Ikke lenge igjen nå!
 
ja får kysse fingrene, jeg klarte ikke la være da, tok en test idag tidlig, men var selv neg. så håpe det var for tidlig. men har liksom på følelsen at jeg ikke er gravid.
men så lenge tr holder seg vekk så er jo det pos.
 
Back
Topp