Teddy81!

Pijah

Forumet er livet
Har du egentlig noe liv utenom BV du???

Kom inn på forsiden her nå, og på 8 av 20 innlegg sto du som sistemann...

Hmm... [8|][:D]

Eller prøver du å ta igjen savannah på antall innlegg?? Hehehe..

Nei, jeg tror vi skal få slite litt hele gjengen med akkurat det..

Du har jo FLYTTA inn her.. *ler høyt* [:D][:D][:D]

Det kommer jo til å bli nitrist for oss som sitter igjen og venter på deg da... Hmm..

Bare pass på så du ikke blir lei oss du, så er jeg fornøyd jeg..

Teddy vil ikke snakke med oss hun...

ORIGINAL: Teddy81

ORIGINAL: Pijah

Hmf! [&:] Følte meg plutselig litt "venneløs" her... [:D][:D] Prøvde ei lita stund å ta igjen Savannah, men innså raskt at det var nytteløst når hun lå 300 foran meg etter at jeg hadde vært borte ei lita helg... [:D] Jeg tar igjen alt for hele dagen på et par timer om kvelden, derfor jeg ser litt småivrig ut... [:D]  etterpå skal jeg faktisk på yoga for gravide!! Kanskje jeg faktisk blir kjent med noen på denne plassen her!! [;)]

Du er ikke venneløs. er ingen som er VIGGO her inne..!

Gravid-yoga ja, hørtes greit ut! Bedre enn å sitte med en ekkel eksamensoppgave som skal leveres om noen dager i hvert fall!

Må kose deg da, skal se du treffer noen kule damer å henge med!

[:D][:D][:)][:D]

Det kommer jo til å bli nitrist for oss som sitter igjen og venter på deg da... Hmm..

Bare pass på så du ikke blir lei oss du, så er jeg fornøyd jeg..

Teddy vil ikke snakke med oss hun...

ikke så utålmodig nå Pijah! [:)] Ser til min stooore forskrekkelse at du faktisk har FLERE innlegg enn meg...?!? hvordan går det an?? Betyr det at du heller ikke har noe sosialt liv?? [8|][:D]

KORREKT! Jeg er i samme situasjon som deg vettu, flytta hjemmefra og føler meg ensom i en stor by.. hihi..

Og så må det legges til at jeg har vært sykemeldt i halvannen måned omtrent tilsammen.... Og så har jeg vært medlem i hvert fall ti dager mer enn deg... [:D][:D][:D]

Hmf! [&:] Følte meg plutselig litt "venneløs" her... [:D][:D] Prøvde ei lita stund å ta igjen Savannah, men innså raskt at det var nytteløst når hun lå 300 foran meg etter at jeg hadde vært borte ei lita helg... [:D] Jeg tar igjen alt for hele dagen på et par timer om kvelden, derfor jeg ser litt småivrig ut... [:D]  etterpå skal jeg faktisk på yoga for gravide!! Kanskje jeg faktisk blir kjent med noen på denne plassen her!! [;)]

Du er ikke venneløs. er ingen som er VIGGO her inne..!

Gravid-yoga ja, hørtes greit ut! Bedre enn å sitte med en ekkel eksamensoppgave som skal leveres om noen dager i hvert fall!

Må kose deg da, skal se du treffer noen kule damer å henge med!

[:D][:D][:)][:D]

VIGGO??? [8|] hva er det?? Kjenner ingen her bortsett fra vennene til sambo, så satser på at noen andre enn dere her inne synes at jeg er litt morsom... [;)]

Da-ah... Viggo venneløs?? Smarting.. [:D][:D]

Bli med å falle ut av nettet a... Blæh!! [:@]

Joda, jeg og er glad jeg er ferdig med skolen, for det var jeg helt til BI fant ut at jeg måtte ha bare et lite fag til for å bli ferdig.. Idioter..
Jeg hadde noen hengefag, og så fant de plutselig ut at det ene faget jeg hadde heng på skulle deles i to, så da fikk jeg et ekstra... Fryktelig lite gøy når jeg var ferdig.. Men, jeg rekker det med god klaring til august, jeg har siste eksamen den 11 juni.. Og godt er det!

Kos deg på yoga, jeg skal brodere litt..

Snakkes plutselig!

Back
Topp