Teddy!! (og alle Oslo-jentene..)

ORIGINAL: MilieE

Hehe... Ja, kunne jo gjort det! *ler*
Bare syns det var litt greit å få den unna da, siden det er 1,5 uke før dåpen. Sånn at hun er over sutre-/sløveperioden til da![8D]
Ja, sambo skal opereres, men det er ikke før på ettermiddag, så om det ikke hadde vørt for kontrollen, kunne vi sikkert kommet en tur[;)]

jammen når på dagen er kontrollen da? Jeg skal jo være noen timer da..

ORIGINAL: Pijah

Hehe... Ja, kunne jo gjort det! *ler*
Bare syns det var litt greit å få den unna da, siden det er 1,5 uke før dåpen. Sånn at hun er over sutre-/sløveperioden til da![8D]
Ja, sambo skal opereres, men det er ikke før på ettermiddag, så om det ikke hadde vørt for kontrollen, kunne vi sikkert kommet en tur[;)]

jammen når på dagen er kontrollen da? Jeg skal jo være noen timer da..

Hmm.. Det jeg ikke husker da[8|] Lurer på om den kanskje er tidlig..!?[:D]
Men hun ble jo så sløv og sutrete sist, så veit ikke helt om det er så lurt å "drasse" henne til Oslo? Hum...[:-]

Maja var helt fin på 3 måneders når de fikk de første sprøytene, men reagerte på 5 månedersen. Kanskje det blir motsatt med Rakel? [:-]
Du kan jo se det an da, om hun blir sløv og sover for det meste, så er det jo ingen krise å ta henne med. Og så kan du ha paracet i bakhånd i tilfelle feber.. [:)]

ORIGINAL: Nnem

ha

Så utrolig gøy at så mange stiller opp! Jeg gleder meg sånn til å treffe dere alle!
Og til å treffe minerva og KL igjen! Nnem, kommer du også?[:)]

Har kjempe lyst, men skal møte en venninne den dagen. Skal prøve å få vært med. Har så lyst til å se lille maja[:)]

Ja, du må prøve å bli med! Har lyst til å hilse på deg igjen også! Og lille O, hun er jo så skjønn! [:)]

Vi kommer, men kan hende vi blir en 1 t forsinket[:)]

ha

Så utrolig gøy at så mange stiller opp! Jeg gleder meg sånn til å treffe dere alle!
Og til å treffe minerva og KL igjen! Nnem, kommer du også?[:)]

Har kjempe lyst, men skal møte en venninne den dagen. Skal prøve å få vært med. Har så lyst til å se lille maja[:)]

Ja, du må prøve å bli med! Har lyst til å hilse på deg igjen også! Og lille O, hun er jo så skjønn! [:)]

Vi kommer, men kan hende vi blir en 1 t forsinket[:)]
[/quote

Jammen det gjør jo ingentin! Jeg reiser ikke igjen før halv 6. [:D] kjempekoselig!!

Back
Topp