Teddy!! (og alle Oslo-jentene..)

Pijah

Forumet er livet
Jeg kommer til Oslo den 31, you better be there!!! [:D] (hvis dere har lyst da.... hehehehe...)

Spørsmålet er bare når på dagen noen vil møte meg, jeg har to muligheter.. 9.10 og 10.00. Så tar det ca 55 minutter å fly, og så må jeg mest sannsynlig ta toget fra Gardermoen.. Tror ikke jeg kjenner noen som har anledning til å hente på den tiden av døgnet nemlig..

Om jeg tar flyet 9.10 er jeg på Oslo s klokken 11.43, om jeg tar det som går klokka ti, er jeg på Oslo S klokken 12.43. ser for meg at det er det greieste avreisetidspunktet med tanke på snuppa....
Toget tilbake til Gardermoen går klokken 17.28, flyet til Bergen går 19.30 [:D]

ORIGINAL: ~kuRuka~

ORIGINAL: Pijah

Jeg kommer til Oslo den 31, you better be there!!! [:D] (hvis dere har lyst da.... hehehehe...)

Spørsmålet er bare når på dagen noen vil møte meg, jeg har to muligheter.. 9.10 og 10.00. Så tar det ca 55 minutter å fly, og så må jeg mest sannsynlig ta toget fra Gardermoen.. Tror ikke jeg kjenner noen som har anledning til å hente på den tiden av døgnet nemlig..

Om jeg tar flyet 9.10 er jeg på Oslo s klokken 11.43, om jeg tar det som går klokka ti, er jeg på Oslo S klokken 12.43. ser for meg at det er det greieste avreisetidspunktet med tanke på snuppa....
Toget tilbake til Gardermoen går klokken 17.28, flyet til Bergen går 19.30 [:D]

Stopper fly toget innom Lillestrøm da eller? Føler meg super teit nå,men tar jo aldri tog jo....

er ikke flytoget, er vanlig rute-tog!

Skal du hoppe på toget der og bli med innover? [:D]

ORIGINAL: Teddy81

Vi kommer!! [:)] Kan godt komme tidlig på dagen, gjør ikke noe det! [:)] Bare si ifra det, så kommer vi å møter dere!! [:)] Gleder oss masse til å se dere!!! [:D]

Jeg kan ta det som går 9.10, og så har jeg tid til å gi snuppa grøt og sånn før toget går inn til Oslo da.. Det er jo definitivt en mulighet. Hehe..

Men jeg orker ikke stresse Maja opp tidligere enn det da, må jo være på flyplassen en times tid før, og da må jeg reise hjemmefra halv 8 ca.. 

Men ja, jeg gleder meg jeg også nå!! [:D]

Vi er også i oslo til 11.43, må ha med mann og barn jeg da. Kan hende mannen rusler litt rundt i sentrum, mens vi chatter vet!!!

NY PLAN!!

Det går jo lokaltog fra gardermoen ti over halv hver time. [:D]

Sååå, da tar jeg flyet klokken 10, er på Oslo S 12.15

Og KuRuka, lokaltoget stopper i hvert fall innom Lillestrøm! [:D]

Stiiiiiiiiiiilig!

Det her blir bra!! [:D][:D]

Samme hvor vi går hen egentlig, et sted det er plass til litt barnevogner? Jeg må i hvert fall ha henne i barnevogn den dagen, ellers blir det lenge uten soving.. [;)]

Vi stiller sikkert også[:)] 

Områdekunnskapen min i Oslo begrenser seg egentlig til Bogstadveien, Aker Brygge og Karl Johan (med sidegater), så dere får bare finne på noe lurt! [:D]

Vi satser på å stille! [:)]
Skal snoke litt etter sentrale barnevogn-vennlige steder! [:)]

ooooooooo så kult!!!!
vi kommer selvsagt!!!
møtes på oslo s kl 1215 vettu!!!

noen som har funnet ut hvor vi kan gå??
det er OVERHODET ikke barnevennlig på Egon, kun gravid-vennlig... [:D][:D]
det er trangt i første etg, og så er det ikke heis så vi kommer ikke oppover i etasjene...

men jeg skal tenke litt jeg og, må jo finnes et bra sted! [:)]

ORIGINAL: jbrek

er det lov å slenge seg på her eller?? ;)
skal du ta tog teddy??

selvsagt er det lov!!![:)]

ORIGINAL: jbrek

høres gøy ut! :) vi har bare vært i sandefjord, tønsberg og horten før...

da passer det fint med en tur til tigerstaden!!

troooor vi også kan komme.
mener vi har barseltreff onsdag den uken, så da kan vi også komme!

Så utrolig gøy at så mange stiller opp! Jeg gleder meg sånn til å treffe dere alle!
Og til å treffe minerva og KL igjen! Nnem, kommer du også?[:)]

kanskje jeg og helene skal komme også hvis vi får noen til å kjøre oss til toget og hente oss igjen

hadde jo vært morro å møte dere også[:)]

ORIGINAL: MilieE

Drit at vi skal på 5 mnds kontroll den dagen, altså![8|] 

utsett den da vel! *fnis*

tuller.. var vel noe mer også som gjorde at du ikke kunne komme vel...?

ha

Så utrolig gøy at så mange stiller opp! Jeg gleder meg sånn til å treffe dere alle!

Har kjempe lyst, men skal møte en venninne den dagen. Skal prøve å få vært med. Har så lyst til å se lille maja[:)]

ORIGINAL: Nnem

ha

Har kjempe lyst, men skal møte en venninne den dagen. Skal prøve å få vært med. Har så lyst til å se lille maja[:)]

Ja, du må prøve å bli med! Har lyst til å hilse på deg igjen også! Og lille O, hun er jo så skjønn! [:)]

Back
Topp