M Mayane Gift med forumet 2 Okt 2010 #1 I dag har vi vært å sett Emil i Lønneberget på teater! Snuppa satt som et lys i 1 1/2 time å så på! Det var spennende!
I dag har vi vært å sett Emil i Lønneberget på teater! Snuppa satt som et lys i 1 1/2 time å så på! Det var spennende!
L Lille Surikat Elsker forumet 2 Okt 2010 #2 Hadde også fryktelig lyst til å se den. godt dere kosa dere. Prøve å komme meg på neste teater forestilling for bran tror jeg
Hadde også fryktelig lyst til å se den. godt dere kosa dere. Prøve å komme meg på neste teater forestilling for bran tror jeg
M Mayane Gift med forumet 2 Okt 2010 #3 Det er veldig koselig for store og små! Vi skal på pulverheksa i November.
♥Tullerusk♥ Surrehue Januarskatter 2015 2 Okt 2010 #4 Flinke unger dere har da... Mathilda klarer så vidt å sitte rolig gjennom sirkus hun, så tviler på at hun klarer et teater... MEn vurderer veldig hakkebakkeskogen da...[:)]
Flinke unger dere har da... Mathilda klarer så vidt å sitte rolig gjennom sirkus hun, så tviler på at hun klarer et teater... MEn vurderer veldig hakkebakkeskogen da...[:)]