Tears and hope..

Guria

Elsker forumet
Denne videoen var den noen som la ut en gang her, i høst tror jeg det var. Den er så nydelig, så jeg legger den ut en gang til jeg [:)]

www.tearsandhope.com

Nyt den igjen! [:)]

Kjempe fin den. [:)]

Denne er fin, har sett den før. Det er jo fint at det blir satt fokus på da.

Den er kjempefin...Sitter her høygravid og gråter med tanken på veien vi måtte ta hit..

Har lagt den i som favoritt på pc'en jeg. Ser på den når jeg føler behov for det. Er blitt veldig glad i den.

Vi pleier også å se på den med jevne mellomrom.. I begynnelsen gråt vi mye, for vi kjente oss slik igjen.. Kjenner fortsatt klompen i halsen, men vi føler jo at vi nærmer oss det å bli foreldre.. [;)]

ORIGINAL: Guria

Vi pleier også å se på den med jevne mellomrom.. I begynnelsen gråt vi mye, for vi kjente oss slik igjen.. Kjenner fortsatt klompen i halsen, men vi føler jo at vi nærmer oss det å bli foreldre.. [;)]

Denne her har nok ikke jeg felt en tåre av, men derimot denne er en annen sak:

http://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ

hey snuppene her inne.. jeg har vert og snikk tittet her inne hos dere og har nå set på de to vidoene dere har lagt ut link til.. jeg sitter og griner osm bare det her...
skkulle ønske jeg kunne trylle og gi alle ett barn eller flere..

jeg føler med dere.. jeg håper saker og ting ordner seg for dere snart... jeg komme raltid til og ha dere som er her inne i mine tanker og hadde jeg hatt flere skuldre sklle der alle fått en skulder og trøste dere på.. klem

Back
Topp