Te

Har et lite utvalg selv om jeg er tom for både grønn og hvit ;)

Vedlegg

• IMG_1190.JPG
    IMG_1190.JPG
    911,9 KB · Visninger: 10
Må vel ha så mye sukker i at det ikke blir sunt uansett :p

Har en sånn stor boks med alle de London-teene der :) De er koffeinfrie, ikke sant? Drakk mye det da jeg var gravid :D

Mmm hjemmelaget chailatte. :)

Har en sånn stor boks med alle de London-teene der :) De er koffeinfrie, ikke sant? Drakk mye det da jeg var gravid :D

Ja det stemmer, foretrekker de på kvelden. Kjøpte de store boksene en periode, men er ikke så glad i tre av sortene i den så ble til at jeg bare kjøper favorittene hehe. Savner tiden da ene adoptivsøsteren min bodde i england, hun sendte i kassevis til meg.

Æsj... Kun smakt ein type, og det tar ikkje godt!!:P men har nokon andre chaier som det kanskje hadde vert godt med :)

Ja det stemmer, foretrekker de på kvelden. Kjøpte de store boksene en periode, men er ikke så glad i tre av sortene i den så ble til at jeg bare kjøper favorittene hehe. Savner tiden da ene adoptivsøsteren min bodde i england, hun sendte i kassevis til meg.

Noen er bedre enn andre ja ;) Men de er så gode i forhold til så mange fruktteer, smaker skikkelig fruity :D

Er ikke så glad i fruktteer.

Nå skal jeg lage en kopp :D

Har laget meg en kopp med pukka detox. Venter på at den er kald nok til å nyte med I. I sela. ;)

Den er ekkel :p Smaker så mye anis!

Hehehehe anus

Mmm... Den er deilig. Liker du sweet chilli. :)

aldri smakt ;) pukka detox, men trur eg har smakt ein pukka chai eller noko slikt? kan det stemme?

De har mange typer. :)

kaffe? te? kaffe? te?

Back
Topp