Te uten Koffein...???

ORIGINAL: *chima*

ORIGINAL: Trin

Mm - ja! Finnes en knallgod mandarin te i helsekosten også!
Og en med kiwi-jordbær. Nammenam!

den mandarin skal jeg smake.. det hørtes helt nydelig ut[:)]

Den mandarinen liker ikke jeg... men den kiwi-jordbær er god!! [:)] -og så er jo smaken som baken da... godt det finnes mange forskjellige smaker! [;)]

Så flott Chima!! [:)] Blir moro å se den 15. da!!! Ja da tenker jeg det er litt mer action! Lykke til videre, og håper kvalmen holder seg unna. (uggenheten min ble borte med Sea Band-armbånd...)

ORIGINAL: Lillepusen

Den mandarinen liker ikke jeg... men den kiwi-jordbær er god!! [:)] -og så er jo smaken som baken da... godt det finnes mange forskjellige smaker! [;)]

Så flott Chima!! [:)] Blir moro å se den 15. da!!! Ja da tenker jeg det er litt mer action! Lykke til videre, og håper kvalmen holder seg unna. (uggenheten min ble borte med Sea Band-armbånd...)

hvor får man kjøpt Sea Band - armånd????[:)]

hvor får man kjøpt Sea Band - armånd????[:)]

Jeg fikk låne mine armbånd av svigerinnen min... men de fåes vel både på apoteket og på helsekosten tenker jeg. Håper du får tak i det!

Eller vet noen andre hvor man får tak i disse?

ORIGINAL: Smiley80

Min favoritt er Nype-te, den er helt uten koffein [:D]

Jepp, fra merket Confecta!

Det finnes mange forskjellige typer og smaker av koffeinfri te! [:)] Prøv nærmeste helsekostbutikk!

Jeg digger te og da særlig eple/kanel-fruktteen fra helsekosten. Husker ikke merket. Men lukt deg fram og kjøp noen forskjellige som lukter godt... [;)]

Den eple/kanel teen jeg kjøpte (liten firkantet rødt eske) ser jeg nå på ingredienser at inneholder 90 % sort te.... altså masse koffein.

Men husk at litt sort te en gang i blandt er helt greit!![:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

ja! den der London fruit and herb company har mange gode! jeg liker kjempegodt appelsin jeg da, den er litt frisk:) god med honning i!

Ja er mange gode i det merket det- spesiellt liker eg blåbær teen den er kjempegod[:)] men har en mix pakke der har dei litt av hvert[:D]

ORIGINAL: Hønetupp

Det finnes mange forskjellige typer og smaker av koffeinfri te! [:)] Prøv nærmeste helsekostbutikk!

Jeg digger te og da særlig eple/kanel-fruktteen fra helsekosten. Husker ikke merket. Men lukt deg fram og kjøp noen forskjellige som lukter godt... [;)]

Den eple/kanel teen jeg kjøpte (liten firkantet rødt eske) ser jeg nå på ingredienser at inneholder 90 % sort te.... altså masse koffein.

Men husk at litt sort te en gang i blandt er helt greit!![:)]

Det er heldigvis ikke den jeg har fått tak i da! [:)] (jeg drikker nemlig masse masse av den) Den jeg har er i en grønn eske og har 0% koffein! [:)]

Men enig i at man kan drikke litt koffein-te også, men når det finnes koffeinfri så er valget enkelt synes jeg.

hei Chris vennen [:)]

Ikke for å ødelegge..men familien & slekten min har drukket te i tusen vis av år,men ingen-absolutt ingen har mista eller fått en ufrisk baby noen gang!
Men jeg som ikke drakk gjorde det...........

tenkte jeg bare skulle nesvne det,jeg tror at hvis man mister,så er det meningen/kjebnen-og ikke koffein sin skyld!
Håper ikke dere missforsto meg nå.
Man skal selvsagt være forsiktig med alt som er skadelig.

Stor klem fra meg vennen-ser deg neste uke [;)]

Vil anbefale alle som kjøper fruktteen sin på matbutikk å sjekke ingredienser. Står det svart te på innhold, så er det koffein i teen. Ikke det at det er no krise, men visst man har tenkt til  bøtte nedpå så er det jo greit at den er koffeinfri.. at teen heter frukt/bær osv er ingen garanti for at det ikke er sort te i den![;)] 

ORIGINAL: *YildiZ25*

hei Chris vennen [:)]

Ikke for å ødelegge..men familien & slekten min har drukket te i tusen vis av år,men ingen-absolutt ingen har mista eller fått en ufrisk baby noen gang!
Men jeg som ikke drakk gjorde det...........

tenkte jeg bare skulle nesvne det,jeg tror at hvis man mister,så er det meningen/kjebnen-og ikke koffein sin skyld!
Håper ikke dere missforsto meg nå.
Man skal selvsagt være forsiktig med alt som er skadelig.

Stor klem fra meg vennen-ser deg neste uke [;)]

Hei hei vennen[:)]
Godt å se at du er innom...
Jeg misforstod deg ikke... men prøver å kutte ned på koffein... [:)]
Ringer deg når jeg skal inn til byen!!

God varm klem fra meg[:D]

Back
Topp