Te uten Koffein...???

*chima*

Betatt av forumet
Jeg lurer på om det er noen te-slag uten koffein???

Det finnes mange forskjellige typer og smaker av koffeinfri te! [:)] Prøv nærmeste helsekostbutikk!

Jeg digger te og da særlig eple/kanel-fruktteen fra helsekosten. Husker ikke merket. Men lukt deg fram og kjøp noen forskjellige som lukter godt... [;)]

Takk Lillepusen[:D]
Lenge siden jeg har sett deg foresten... alt vel i svangerskapet???

London te heiter den frå helsekost, eple og kanel er også min favoritt:) DEr er mange sortar å velje mellom, og kvaliteten er mykje betre en vanleg posete, synest eg da.

Takk[:D]
 Skal på helsekosten til mandag jeg [:D]

Hva????
Har te koffein??
Shit, jeg har drukket te i bøtter og spann her!![&:]

det har visst det... [&:]
men her er det ihvertfall mange gode alternativer[;)]

Min favoritt er Nype-te, den er helt uten koffein [:D]

den koffein frie teen på helsekost er kjempego!! :) den finnes oxo i morning tea og afternoon tea...

Forsket ut følgende i begynnelsen av svangerskapet;
svart te har mest koffein, grønn te atskillig mindre og hvit te er så og si uten koffein.
Den hvite teen fra Lipton (i sånne trekantposer!) smaker fantastisk, og er trygt å drikke mye av.
Den selges i litt finere matbutikker.

ja! den der London fruit and herb company har mange gode! jeg liker kjempegodt appelsin jeg da, den er litt frisk:) god med honning i!

ORIGINAL: Trin

svart te har mest koffein, grønn te atskillig mindre og hvit te er så og si uten koffein.
Den hvite teen fra Lipton (i sånne trekantposer!) smaker fantastisk, og er trygt å drikke mye av.

Men har hørt at man ikke skal drikke rensende te... er ikke grønn te rensende???

ja, det finnes.. er ikke helt sikker på hvor, men kan tenke meg at du får tak i det på helsekosten.. [:)]

ORIGINAL: *chima*

Men har hørt at man ikke skal drikke rensende te... er ikke grønn te rensende???

Aner ikke, tåler ikke grønn te, så det har jeg ikke bekymret meg særlig for.
Drikker bare den hvite, jeg!

Ja man får noen få typer koffeinfri i matbutikken også... Nype, som nevnt, og Kamomille så jeg her om dagen (men den smaker puke...)

Jeg synes det er mange av de helsekost-teene som er gode, bare å smake seg fram. Og så er det mye enklere enn de der løsteene som også finnes i koffein-fri versoner.

Mm - ja! Finnes en knallgod mandarin te i helsekosten også!
Og en med kiwi-jordbær. Nammenam!

Ja jeg har det bare bra, takk for det!!! [:)] Fikk høre hjertelyden til Bittelillepusen hos jm igår...! Helt fantastisk! Og så godt å vite at alt fortsatt står bra til der inne. Puh! [;)]

Håper svangerskapet ditt er bare bra også!

ORIGINAL: Lillepusen

Ja jeg har det bare bra, takk for det!!! [:)] Fikk høre hjertelyden til Bittelillepusen hos jm igår...! Helt fantastisk! Og så godt å vite at alt fortsatt står bra til der inne. Puh! [;)]

Håper svangerskapet ditt er bare bra også!

Ååhh.. så spennende... enda noen uker til jeg kan høre hjertet tror jeg..
Svangerskapet hittil er bare kjempefint.. litt uggen innimellom men har ikke vært kvalm mer enn 2-3 dager, så er rimelig fornøyd med det[:)]
Vært på 1.svangerskaps kontroll den 4.1. og alt var helt normalt og bra sa legen.. skal tilbake den 15.feb. det blir litt mer action tenker jeg[;)]

Mm - ja! Finnes en knallgod mandarin te i helsekosten også!
Og en med kiwi-jordbær. Nammenam!

den mandarin skal jeg smake.. det hørtes helt nydelig ut[:)]

Back
Topp