Te elskere se her

vinge

Betatt av forumet
Jeg elsker kaffe. Men de siste ukene har bare synet av kaffetrakteren gjort meg dårlig. Jeg savner likevel den varme koppen med noe. Er det noen som kan gi meg tips om en et som faktisk smaker godt :) ordentlig god altså. Jeg liker egentlig ikke te. Ser at det er masse fancy te i fine bokser LØV sjokolade og vaniljeg o.l men hva er sjangsen for at det faktisk smaker sjokolade ? Hehe

Jeg ville vært forsiktig med te. :)

Te inneholder også mye koffein. (Svart te, grønn te, og smakssatte varianter av disse).

Urte-teer inneholder ofte urter og saker og ting man ikke skal ha i oss som gravide.

Grønn te inneholder en del mindre koffein enn svart te og kaffe :) jeg liker veldig godt grønn te med mint! Så en kopp i ny og ne går nok fint! Også finnes det jo koffeinfrie varianter av både te og kaffe selvfølgelig.

Kanskje chai latte er en god ide hvis du vil ha noe spennende? Bruk varm steamet melk i stedet for vann :)

Pleier å elske te, men nå syns jeg ikke noen te-typer smaker godt :( Skal jo ikke ha for mye te uansett, men har noen kopper grønn te eller rooibos for varmens skyld

Pukka har sinnsykt gode teer, de fleste inneholder IKKE koffein og de er økologisk :)
De fins på life, vita og sliker butikker :) Virkelig til å anbefal :D

Jeg tror ikke koffein er så fArlig i små doser. Et par kopper om dagen går greit. Jeg hadde drukket kaffe hvis jeg hadde klart. Håper det går seg til. Tenker ikke mye over om det er svart eller grønn te heller bare den er god. :) skal jo ikke bøtte innpå sååå mye.

Synes London herbal teene er gode de r koffeinfri. Hør på helsekosten om fe har en oversikt over urter man skal holde seg unna :)

Chilie mango te (løsvekt), med en teskje honning, et par dråper tabasco saus, og noen sitron dråper. Dette er fantastisk godt :)

Chilie mango te (løsvekt), med en teskje honning, et par dråper tabasco saus, og noen sitron dråper. Dette er fantastisk godt :)

Wow hørtes skummelt ut! Tror jeg er for nybegynner for den enda;)

Syns ikke te har så veldig mye smak. Iallfall ikke hvis du er vandt med kaffe.
Jeg drikker te nå når jeg er gravid.prøvd litt forskjellige mn lite smak ...
Gravide kan ha 3-4 kopper pr.dag med te og 1-2 kopper kaffe.

Synes London herbal teene er gode de r koffeinfri. Hør på helsekosten om fe har en oversikt over urter man skal holde seg unna :)
Må bare signere dette.. :) sverger til London herbal som er helt okay med mange gode smaker ;)

Back
Topp