Te alle sammen!!

Gunn Merete

Elsker forumet
God sommer te dåkker alle sammen!
Og gratulerer te alle dåkker som har fått de små søte i arman sine allerede!

Min lille Jonathan e plutselig ikke så veldig liten lenger, han veks utrolig fort og legg godt på sæ. Litt deilig, men og litt trist. Vil jo helst at han skal være litt liten ei god stund, men sånn e det no en bare.

E bare innom en liten snartur. Har fremdeles ikke fått verken internett eller TV. Men vi overlev no godt. Kom te å tenke på en diskusjon som gikk her for ei tid tebake. Ka vi kunne klart oss uten. TV eller Data...
Litt artig egentlig, for man tilpasse sæ utrolig fort.

Jaja, lykke te! Te alle dåkker som enda har fødseln forran dåkker.  Og GOD SOMMER!!

Hei og Gratulerer med lille Jonathan.
Håper dere koser dere.......
God sommer til deg og din familie

Takk! Gleder meg til fødselen er overstått!! Håper det ikke er så lenge igjen!! Kos deg med den lille gutten din!![:)]

god sommer til deg også

Koselig å høre fra deg[:D]

GOD SOMMER ØNSKES DEG OG DIN FAMILIE OGSÅSommerklem fra Laila.

ORIGINAL: gira

Hei og Gratulerer med lille Jonathan.
Håper dere koser dere.......
God sommer til deg og din familie

signerer!!

god sommer til deg også

hei hei kjekt å høre fra deg, og at du har det bra
gratulerer så masse med lille gutten, som ikkje er så liten lenger!
God sommer til deg med Gunnmerete

Godt å høre at alt er bra med deg[:)]
Ønsker deg også en GOD SOMMER[:)]

ORIGINAL: lalina

hei hei kjekt å høre fra deg, og at du har det bra
gratulerer så masse med lille gutten, som ikkje er så liten lenger!
God sommer til deg med Gunnmerete

signerer![;)]

Oj, oj, oj for en treiging jeg er. Burde vel egentlig holde det for meg selv, så dere ikke tror jeg er helt tilbakestående her. Men jeg var sikker på at innlegget handlet om en eller annen type te man burde drikke. Men det gjorde det jo aldeles ikke...

Først nå skjønte jeg at "te alle sammen" betyr TIL i denne sammenhengen... Hipp hura for meg (som ikke er så stø på andre dialekter enn min egen)!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: BabyMama

Oj, oj, oj for en treiging jeg er. Burde vel egentlig holde det for meg selv, så dere ikke tror jeg er helt tilbakestående her. Men jeg var sikker på at innlegget handlet om en eller annen type te man burde drikke. Men det gjorde det jo aldeles ikke...

Først nå skjønte jeg at "te alle sammen" betyr TIL i denne sammenhengen... Hipp hura for meg (som ikke er så stø på andre dialekter enn min egen)!!! [:D][:D][:D]

Men når det er sagt, gunnmerete, så var det jo veldig koselig du stakk innom for å hilse på oss. Ønsker deg en god sommer og håper du koser deg med lillegullet og ammeteen... eller is-teen... eller hvilken te du nå foretrekker å drikke [:)]

Back
Topp