Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: livslyst
Så dumt Taza!! Men det ser ut til at du tar det greit. Bra det. Neste gang er det din tur - det MÅ det!
Twinanne - tull og tøys på deg! Dere har ikke brukt opp prosentandelen! Skal ikke vi gå for 100% her inne da!? Realiteten er noe annet enn drømmene, men vi må håpe![;)] Om ikke full klaff nå så skal det gå!
ORIGINAL: twinanne
Så dumt Taza!! Men det ser ut til at du tar det greit. Bra det. Neste gang er det din tur - det MÅ det!
Twinanne - tull og tøys på deg! Dere har ikke brukt opp prosentandelen! Skal ikke vi gå for 100% her inne da!? Realiteten er noe annet enn drømmene, men vi må håpe![;)] Om ikke full klaff nå så skal det gå!
Det jeg mener er at prosentandelen sier at alle skAL BLI GRAVID MEN IKKE I SAMME MÅNE, SOM SAGT ER DET 33% SJANSE HVER GANG FOR AT DU SKAL BLI GRAVID MED FERSK FORSØK, OPP TIL 50% DERSOM SETTER INN 2 ELLER ER I 20 ÅRA, Jeg sier ikke at dere ikke skal bli gravide, men jeg sier at ikke alle blir gravid på det første forsøket, men stort sett så blir de fleste gravid i løpet av 3 ferske forsøk, men vi ar unntak der også. Dette er faktisk fakta ikke noe annet, desverre slik er det, skulle ønske det var 100% sjanse å bli gravid med prøverør jeg, men det er faktisk ikke virkeligheten, men Guria er på godt vei nå, så jeg regner med at hun er neste mann ut nå.
Dette her var ikke ondskapsfult ment, men virkligheten da Livslyst!!! Ikke noe annet.
Det var faktisk lit humor da!!