TAZA

1Hege

Forelsket i forumet
HVORDAN GÅR DET TAZA? HAR DU TESTET? ER SÅ SPENT PÅ DINE VEGNE

ORIGINAL: 1Hege

HVORDAN GÅR DET TAZA? HAR DU TESTET? ER SÅ SPENT PÅ DINE VEGNE

Er spent her også, håper så inderlig at det gikk vegen denne gangen for deg.

Håper du kommer med god nyheter snuppa[:)]

ORIGINAL: Nesing

Utrolig spent jeg også og håper du fikk gode nyheter! Tenker på deg! [:)]

ORIGINAL: Nesing

Utrolig spent jeg også og håper du fikk gode nyheter! Tenker på deg! [:)]

ORIGINAL: hegemw

JA NÅ VENTER VI SPENT HER

Hei og hopp jenter:)

Sorry at dere ikke har hørt noe tidligere, men har ikke kommet meg på nett før i natt??!!! Håpløse forhold her oppe..

Men over til det dere lurer på, er nok ikke gravid nei. Å det var jo veldig synd da, men som dere sikkert har fått med dere, så har jeg hatt den følelsen hele tiden. Merkelige greier denne magefølelsen.

Men håper på bedre lykke neste gang!!![:D] Å klarer å glede meg med dere som har fått positiv test!!![;)]

Taza det var synd da, men vi 3 andre brukte vel opp prosentandelen litt, så det var ikke noe igjen til deg desverre. Det hadde jo vært litt for utrolig at alle skulle få positiv nå. Men neste fotrsøk er din tur da snuppa.

ORIGINAL: livslyst

Så dumt Taza!! Men det ser ut til at du tar det greit. Bra det. Neste gang er det din tur - det MÅ det!
Twinanne - tull og tøys på deg! Dere har ikke brukt opp prosentandelen! Skal ikke vi gå for 100% her inne da!? Realiteten er noe annet enn drømmene, men vi må håpe![;)] Om ikke full klaff nå så skal det gå!

Det jeg mener er at prosentandelen sier at alle skAL BLI GRAVID MEN IKKE I SAMME MÅNE, SOM SAGT ER DET 33% SJANSE HVER GANG FOR AT DU SKAL BLI GRAVID MED FERSK FORSØK, OPP TIL 50% DERSOM SETTER INN 2 ELLER ER I 20 ÅRA, Jeg sier ikke at dere ikke skal bli gravide, men jeg sier at ikke alle blir gravid på det første forsøket, men stort sett så blir de fleste gravid i løpet av 3 ferske forsøk, men vi ar unntak der også. Dette er faktisk fakta ikke noe annet, desverre slik er det, skulle ønske det var 100% sjanse å bli gravid med prøverør jeg, men det er faktisk ikke virkeligheten, men Guria er på godt vei nå, så jeg regner med at hun er neste mann ut nå.

Dette her var ikke ondskapsfult ment, men virkligheten da Livslyst!!! Ikke noe annet.

Så synd då Taza[&o] Men det skal nok gå neste gang[:)][:)]

ORIGINAL: twinanne

Så dumt Taza!! Men det ser ut til at du tar det greit. Bra det. Neste gang er det din tur - det MÅ det!
Twinanne - tull og tøys på deg! Dere har ikke brukt opp prosentandelen! Skal ikke vi gå for 100% her inne da!? Realiteten er noe annet enn drømmene, men vi må håpe![;)] Om ikke full klaff nå så skal det gå!

Det jeg mener er at prosentandelen sier at alle skAL BLI GRAVID MEN IKKE I SAMME MÅNE, SOM SAGT ER DET 33% SJANSE HVER GANG FOR AT DU SKAL BLI GRAVID MED FERSK FORSØK, OPP TIL 50% DERSOM SETTER INN 2 ELLER ER I 20 ÅRA, Jeg sier ikke at dere ikke skal bli gravide, men jeg sier at ikke alle blir gravid på det første forsøket, men stort sett så blir de fleste gravid i løpet av 3 ferske forsøk, men vi ar unntak der også. Dette er faktisk fakta ikke noe annet, desverre slik er det, skulle ønske det var 100% sjanse å bli gravid med prøverør jeg, men det er faktisk ikke virkeligheten, men Guria er på godt vei nå, så jeg regner med at hun er neste mann ut nå.

Dette her var ikke ondskapsfult ment, men virkligheten da Livslyst!!! Ikke noe annet.

Det var faktisk lit humor da!!

Jeg regnet med at du tullet da, men det varc ikke noe sleipt fjes av en smiley eller noe som undersyreket det bak utsagnet ditt, så bare fo å være på den sikre siden så skrev jeg det[;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så kjipt med negativ test[:o] Men håper det går bedre neste gang.
Stå på fremover[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Sign denne. Sender deg også en stor klem.

Det var synd Taza[:(]
Du må ikke gi opp, fortsett på Medicus du[;)]
Lykke til videre

Back
Topp