Taxfreehandling?

hufsetufsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Mannen kommer hjem fra utlandet i dag og jeg har fått beskjed om å bare "legge inn bestilling" fra taxfree. Ny mascara har jeg ventet med å kjøpe siden han skulle ut å reise, så det skal jeg ha. Har også brukt opp en parfyme jeg liker veldig godt å bruke til hverdags, så den vil jeg også gjerne ha påfyll av, hehe. Er det noen som har et supertips til noe annet? En kjempegod bodylotion for eksempel. Alkohol er jo uaktuelt i år, hehe!

Er jo forøvrig ikke sånn at jeg må ha ei lang liste, men det er jo litt gøy når jeg får lov til å velge "bygave" derifra, og slike ting handler jeg veldig sjeldent generelt. :p

m&ms.. Herregud, jeg er helt sukker avhengig denne gangen så jeg hadde bestilt masse godis..

Så bra, du blir garantert fornøyd med den :D

bioterm sin bodylotion? tenker at det nok er et pluss at den ikke lukter så mye, jeg reagerer iallefall veldig på enkelte lukter :p ellers kan du jo be ham sjekke om de har bodylotion i parfymen du bruker evt ;)

Kjøper alltid Biotherm sine deopure deodoranter i 3pk. Beste deoen jeg vet om, holder hele dagen.

Deo! har i det siste sverga til Helena Rubenstein sin, den er kjempegod. Evt Biotherme sin. Eg kjøper også alltid Elizabeth Arden sine "Eight Hour" lipbalm med litt farge, dei er heilt fantastiske. Finst i 4 farger, eg bruker å kjøpe raud og mørkeraud. Fargen er veldig diskret :) Dei er foresten også perfekte som venninnegaver! Har alltid et par liggande på lur i tilfelle eg treng ein presang :)

Tyrkisk pepper og vingummi!

Oh, tyrkisk pepper! Det fikk jeg lyst på. Er nok forsent nå, han er hjemme om et kvarters tid regner jeg med, jippi!

Back
Topp