Tauza!

KathMor

Forumet er livet
Hvordan går det i heimen hos dere? Du nyter å ha pappa´n hjemme vil jeg tro??!! [:D]

ja! så klart nyter jeg det!!

Heine har hatt endel vondt i magen siden helga så det har vert godt å være to til bæring og byssing.

Det beste er å være bare en til å legge storebror[:)] ikke ett sutrete vedheng på armen.

Ellers er Heine super god! Han har mistet håret oppå hodet og ser ut som en skikkelig søt liten gubbe. Han smiler mer og mer[:)] og har begynt å bruke stemmen littegran. Har begynt å finne frem 62 klærne så denne gutten vokser fort!

Ådne har mange pussige betraktninger. "Mamma kjempestor, pappa kjempestor, Heine Stor og Ådne liten" f. eks.
Han har styra fælt under middagenen en periode men i går spiste han godt både snitsel, potet og raspagulrot så jeg håper det er i ferd med å snu. Han er forsatt bare snill og god og rar med lillebroren. Sitter på huk å ser på han når han gråter på gulvet og sier Lillevenn med oppgitt tone.

1. november begynner jeg i barselgruppe og gleder meg til å få noen å trille med rundt her. Kjenner MANGE med baby innen for en halvtimes kjøring men hadde vært så greit å bare kune starte trilleturen utenfor døra(med selskap).

oi! det ble langt!

Så koselig å høre!! Ting går seg vel til etterhvert.[;)]

Gruer meg allerede til første offshore-turen til sambo...[&:]

Åååh - vil tro at et par ekstra hender ved legging er gull! Prinsessen08 var hos meg litt en kveld, kom tilbake med emma min som hadde fått være over hos dem å lekt litt å fått kveldsmat - god venner er DIAMANT verdt!! sånnbtw [8D] Og da hadde jeg hun til å ha Isabelle mens jeg la Emma, deilig å legge Emma uten å måtte stresse pga gråtende Isabelle i stua [&:][:)]

Og så søt da, ser han for meg : Lille venn!! hehehe [:D] Emma her får helt noia når Isabelle mister sutten, MAMMAAAAAAAAA BILLE DUMMYYYYYYYYY , da må jeg komme med en gang!! Litt dumt når hun faktisk ikke vil ha den - heheh [8D]

Men kose dere sammen alle mann da!! Nyte tiden godt [:D][:D] Kjempe godt å høre det går så bra!

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Herlig lesning dette ja [:)]

*sukk* blir jo nesten litt missunelig av lesinga jo[8|][:)]

Back
Topp