TauZa sin dagbok.

TauZa

Forumet er livet
    Hei! Jeg har i ett annet forum definert meg selv som "snart klar". På babyverden var det ikke noen spesiell plass til oss og derfor begynnner jeg her. Jeg er 23år(snart 24) og har vert sammen med kjærstenmin i snart 6 år(i juli) I går tok jeg ett stort steg på klar stigen. Jeg tok nemlig ut p-staven.

Det er alikevell en del ting igjen som må være på plass før jeg er klar til å bli Mamma(han bli Pappa):
  • Ferdig utdannet, Han er, jeg har en mnd igjen :)
  • Samboere igjen. - skjer om 1.5 mnd. Vi har vert fraboende i 1.5 år av praktiske årsaker(har tidligere bodd sammen i 2.5 år)
  • Jobb og inntekt, Han tjener bra, jeg har søkt mange jobber og venter i spenning.
Vi må også ha en skikkelig alvorsprat om forventninger og ansvar. Veldig bra artikkel med råd til diskursjonstema inne på babyverden altså!

Vist alt går som planlagt er vi klar til å begynne å prøve etter sommeren!
 
Vil ønske deg velkommen hit til oss. Og masse lykke til med prøvingen når dere er klare for det. [:)]
Håper dere slipper å måtte prøve så lenge før spiren sitter. [;)]
 
Da var bachelor oppgaven levert og det er kun formaliteter unna at jeg er ferdigutdannet. Jeg gleder meg altså. Det er veldig spennende å skulle bli yrkesaktiv kvinne! 
 
    Denne uka gikk fristen på drømme jobben ut! Jeg skulle ringe i dag å spørre om det hva mange søkere men wææ. jeg syns det er skummelt jeg. I morra skal jeg manne meg opp til å spørre. Jeg ser på det som ganske sikkert at jeg får den men jeg vet jo ikke om det er 15 andre fantastiske søkere. skummelt! 
 
Back
Topp