Taurin

Morellskatten

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Septemberhjertene 2018
Jeg lurer sånn på hvordan det går med kjæresten din (og dere... [:)]) Ordner det seg med ting og tang??

Jeg og lurer, men har ikke turt å spørre [:)]

ORIGINAL: ilabom

Jeg og lurer, men har ikke turt å spørre [:)]

Greit når andre tar på seg oppgaven da [8D]

Men nå turde jeg, siden jeg er så tøff [8D][:D]
Har tenkt på dere Taurin - håper at alt blir bra og ordner seg!

Oi, så dere husket det, hehe[:)]
Jaa, det går bra med oss, men han fikk en lenger dom enn det jeg/vi forventet. Så han sitter fremdeles inne og har ca 2mnd til. Det er utrolig trist, med tanke på alt han mister (og slitsomt å være alene) men ellers så er alt fint! :) Før jenta vår kom var jo alt jeg tenkte på han, men nå er det kun henne jeg tenker på og setter henne forran alt, så jeg tenker jo litt annerledes nå. Har det på en måte bra uansett nå, så lenge jeg har jenta mi <3

Vi er å besøker han 1-2 ganger i uken, og han syns det er så stas med henne, skifter bleie, prater og koser med henne. Det er morro å se på :) Og han tar jevnlig med urinprøver som viser negativt![:D] Og når han kommer hjem er det også ordnet at han skal ta prøver jevnlig, psykolog timer, samtaler med rusteam, pappa gruppe osv. Så ting ser bra ut. Har nå også søkt om prøveløslatelse, blir den godkjent kommer han hjem om ca 3uker, men vil ikke håpe/forvente noe.

Såå alt i alt trur jeg det var en mening med dette... han har hatt et stort rusproblem og trengt hjelp, og trur dette nesten skulle til for å få ting i gang og sånn at han fikk tenkt litt også! Nå gleder jeg meg bare fryktelig til at han kommer hjem og kan være med oss hele tiden og at jeg kan få litt hjelp! (men må inrømme jeg er redd for å for høye forventninger) men trur at dette vil gå bra. Han vet at jeg vil gå fra han dersom han skulle drite seg ut! Men jeg vil også trenge hjelp til det, for det vil nok bli vanskelig dersom det skulle blitt sånn. Men sånn det ser ut nå, er det veldig bra.. han er et godt menneske og veeldig flink med barn! bare rusen som har ødelagt han sånn...
Takk for at dere er her, spørr, bryr dere og kommer med gode råd og ord! Babyverden/november har vært reddningen min! [:D] hehe. Tusen takk.

Slenger like gjerne med et bilde av far og datter <3 (Her ser han jo suuuper kriminell ut pga han skinna seg [X(])

Det var en pappa som er forelska i datteren sin i hvert fall Høres ut som om han vil bli fulgt godt opp, og det er nok alfa og omega nå... Krysser fingrene for at prøveløslatelsen går i orden, og at deres lille familie klarer dere fint [:)]

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Det var en pappa som er forelska i datteren sin i hvert fall Høres ut som om han vil bli fulgt godt opp, og det er nok alfa og omega nå... Krysser fingrene for at prøveløslatelsen går i orden, og at deres lille familie klarer dere fint [:)]

Det høres ihvertfall ut som om han er veldig klar til å være superpappa og superkjæreste når han kommer ut igjen! [:D] Håper veldig at alt ordner seg for dere - rusen er nok sterkere enn jeg kan forestille meg, men mange er sterke nok til å komme seg ut av det!!![:D] Og med god oppfølging og hjelp, og litt press (det trengs av og til [8D]) så så tror jeg at alt blir veldig bra for dere!!!

Og så fiiine bilder av dem!

så godt å høre at det er på vei til å bli bra!
det er sant at du ikke må ha for høye forventninger... men slik det er nå, med negative prøver og en pappa som er snill og elsker dattera si så har du lov å tro på at alt blir bra!

håper virkelig at dere klarer dette! fine bilder av en far som tydelig trives med dattera si![:)]

ORIGINAL: Soul

det er sant at du ikke må ha for høye forventninger... men slik det er nå, med negative prøver og en pappa som er snill og elsker dattera si så har du lov å tro på at alt blir bra!

håper virkelig at dere klarer dette! fine bilder av en far som tydelig trives med dattera si![:)]

Sign[:)]

Godt å høre ting går bedre for deg og dere [:)]

Har også tenkt mye på dere, men ikke dristet meg til å spørre, godt noen bare tok å ropte ut [;)]

Lykke til videre iallefall [:)]

[:)][:)]

sign[:)]

Tusen takk alle sammen![:)][:)][:)] Ja, nå satser vi på GULL! Rusen er sterk ja, og man trenger hjelp, og det har vi/han heldigvis fått nå! :D Er veldig spent på hvordan det blir når han kommer hjem. Jeg kommer til å skrike det ut her den dagen han kommer hjem, så vil holde dere oppdatert!
Takk igjen for at dere er her [:)]

Back
Topp