Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rutla
ORIGINAL: [Malin]
Kingdom er vel nedlagt så valgmulighetene er deverre ikke så store, men Dagfinn på Karma er flink [:)]
ååå.. har ikke fått med meg det:p hehe.. ¨får snakke med de på karma da:)
Kingdom er vel nedlagt så valgmulighetene er deverre ikke så store, men Dagfinn på Karma er flink [:)]
ORIGINAL: Tamiria
Hæ, er det nedlagt? Ja, kanskje ikke så rart da de nesten aldri hadde åpent når det skulle ha vært åpent.
Har en tatto jeg skulle ha lagt fargene i, men får gå til Karma da.[:)]
ORIGINAL: lykkeligmamman
hehe ser liksom for meg LA ink eg nå.. der folk renne ner dørene i haugesund(elle, fysst innom classik kebab da[8D])
[:D]
Haha, viktigt me ein babb på veien!!![8D]
ORIGINAL: Tamiria
Hæ, er det nedlagt? Ja, kanskje ikke så rart da de nesten aldri hadde åpent når det skulle ha vært åpent.
Har en tatto jeg skulle ha lagt fargene i, men får gå til Karma da.[:)]
Hehe, lokalet e jaffal tomt! Står kingdom på dørå å sånt, men alle møbler e vekke..