tattovering i haugesund

Eg vettkje om dei e flinke i haugesund, men Ivan på Sandve e knall flinke [:)]

Kingdom er vel nedlagt så valgmulighetene er deverre ikke så store, men Dagfinn på Karma er flink [:)]

ORIGINAL: [Malin]

Kingdom er vel nedlagt så valgmulighetene er deverre ikke så store, men Dagfinn på Karma er flink [:)]

ååå.. har ikke fått med meg det:p hehe.. ¨får snakke med de på karma da:)

ORIGINAL: Rutla

ååå.. har ikke fått med meg det:p hehe.. ¨får snakke med de på karma da:)

Hehe fekk det tilfeldigvis me meg sist eg va på naturbakst [8D]

Sambo har tatt sine hos Karma tattoo, og han er veldig fornøyd..!

Eg var ikkje spesielt fornøyd med min tatovering som de tok på Kingdom.
Har hørt at Dagfinn på Karma er flinke, mamma og var veldig fornøyde med han [:)]

Hæ, er det nedlagt? Ja, kanskje ikke så rart da de nesten aldri hadde åpent når det skulle ha vært åpent.
Har en tatto jeg skulle ha lagt fargene i, men får gå til Karma da.[:)]

ei jeg vet om har tatt tattoo på haugalandet/sunnhordland, og den var gørrstygg... hakkete, ujevne mellomrom mellom bokstaver [8|] aner ikke hvor den er tatt, men forsikre godt om at de som gjør det KAN det!!

ORIGINAL: Tamiria

Hæ, er det nedlagt? Ja, kanskje ikke så rart da de nesten aldri hadde åpent når det skulle ha vært åpent.

Hehe, lokalet e jaffal tomt! Står kingdom på dørå å sånt, men alle møbler e vekke..

hehe ser liksom for meg LA ink eg nå.. der folk renne ner dørene i haugesund(elle, fysst innom classik kebab da[8D])
[:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

hehe ser liksom for meg LA ink eg nå.. der folk renne ner dørene i haugesund(elle, fysst innom classik kebab da[8D])

Haha, viktigt me ein babb på veien!!![8D]

synes ikke de er flinke i haugesund. det har som regel bare vært karma tatoo før kingdom kom,og ikke noe annet valgmuligheter,så folk har gått på karma uansett,derfor har de heller ikke hatt noe 'press' på seg til å yte max eller være kjempe flinke for folk går dit uansett. Hadde aldri tatt tatoo der.

anbefaler Let's buzz i bergen-tomas brudvik. en av de beste.

Haha, viktigt me ein babb på veien!!![8D]

syllkuk, her kjeme eg![:D]

hehe..ja, mat må man jo ha..[8D][:D]

ORIGINAL: Tamiria

Hehe, lokalet e jaffal tomt! Står kingdom på dørå å sånt, men alle møbler e vekke..

Ja, de har nok ikke fått det til å gå rundt da. Men i grunn ikke så rart, hadde åpent i hytt og pine vær. Timer ble og avlyst til alle tider. En svær hund løpende rundt i lokalet og hundehår overalt. De var ikke så galne med engang de startet opp, men det sklei ut.

obs! tatooen jeg synes var stygg, er tatt på karma!! noe av det verste jeg har sett, og jeg kødder ikke. har et øye for detaljer, og om den tatooen hadde vært på min kropp, hadde kroppsdelen røket av!! ble utført av en kvinnelig arbeider der.

Back
Topp