tattovere bryn - hvor lang tid?

Tror du nok må regne med minst 1 1/2 time, uten at jeg har gjort det selv.. Men jeg har tatovert eyeliner oppe og nede og det tok litt over 2 timer, så jeg sammenligner nå kun med det og tenker at det tar nesten like lang tid? Hør med de som tatoverer, det kan jo være forskjell fra senter til senter.

okei, takk :) Ja, har tenkt selv ca.2timer. Skal gjøre det neste onsdag og har glemt å spørre om hvor lang tid det tar. Må jo ha barnevakt :)

haha ja, jeg sender hun på flyet jeg. Hun kan jo ha skilt: "Jeg reiser alene"

ca 1 time, tar ikke lange tiden, det som tar tid er og måle og tegne de opp og finne ut akkurat sånn du vill ha de, når det er gjort tar det 10 min og ta på farge =)

Er jo ikke dette du spør om...men uff -er du sikker på at du vil gjøre det???

Barbere bort det håret du har, og tatovere på streker???
Vennina mi har gjort det...det ble ikke fint :(

Jeg skal ha med hår :) Og jeg skal ikke ha to tynne streker, jeg skal ha en veldig fin fassong på de :) Jeg er rimelig sikker, mine bryn vokser som ugress og må nappes veldig ofte og da resulterer det i at jeg må forme de hele tiden, og de blir ujevn og føler det bare er stress. Selvom jeg må nappe fremdeles så har jeg en "mal" å gå etter :) Jeg gleder meg veldig...

jeg vil ogsååå haaaa!!! :)

Det er lekkert om man gjør det hos de riktige folka. Det er sjeldent noe særlig å ta slikt på tattoveringssjapper. Du må ta det hos folk som gjør det ordentlig, tatoverer inn hår, fremfor tynne streker!

Mye betaler du, og hvor tar du det? :)

Jeg tar det ikke hos tattoveringsstudio (tror ikke de har lov)
Jeg tar det i Bergen hos Frk Reykjavik. De tattoverer også inn hår. Men jeg har veldig masse bryn til vanlig, så er ikke 100% sikker på hvordan hun skal gjøre det på meg. Men det finner vi ut av på Onsdag.
 Har fått 50% på det, så betaler 1990kr. Sant som du sier, gjør man det hos de rette folkene sa blir det nok kjempe fint.

Back
Topp