tattoo..

anziii

Elsker forumet
noen som har noen forslag på noen fine kors tatoveringer?
mannen snakker om å ta tattoo, et kors på ryggen[:)] jeg synes det er veldig fint på gutter (spess siden mannen har sånn bre rygg som man får etter å ha svømt lenge)

Ble litt satt ut da jeg leste feil, og trodde han skulle tattovere kors-ryggen [:D] litt trøtt kanskje...

Min samboer har et stort kors på ryggen faktisk.

Det blir sikkert fint på samboern din.

Det eneste jeg syns er stygt er når bleikfeite gutter har sånne store tribaltatoveringer. [:'(] Det er rett og slett harry!!

ORIGINAL: Tullhønsa

Ble litt satt ut da jeg leste feil, og trodde han skulle tattovere kors-ryggen [:D] litt trøtt kanskje...

haha får da ikke håpe han gjør det[8D]

ORIGINAL: tovemor88

mannen min har en stor tattoo på ryggen. En naken engel som dekker over halve ryggen. Skyttseneglen hans etter at han nesten ble drept i romjula 2008. Så han mente at han trengte en skyttsengel på seg hele tiden som passet på han[:D]

å så kult[:)] synes det er så kult når folk har totoveringer som betyr noe[:)] her er jo vi kristne så mannen ville ha et stort kors på ryggen som et symbol på det da[:)]

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Min samboer har et stort kors på ryggen faktisk.

Det blir sikkert fint på samboern din.

Det eneste jeg syns er stygt er når bleikfeite gutter har sånne store tribaltatoveringer. [:'(] Det er rett og slett harry!!

hehe, enig der... mannen har gått opp i vekt etter å har slutta å svømme for noen år siden, men harså vidt begynt å trene igjen.. det som er så bra er jo at ryggen han hadde passet perket til et sånnt kors, for den breesvømmeryggen forsvinner jo ikke[:)]

ORIGINAL: Asice

Jeg hadde gått for ett gotisk kors. De er fine de!

http://www.vickiesjuveler.no/images/produkter/anheng/925E/54-706-615_Cross_Pendant.jpg

ja, sånne kors er fine[:)]

Back
Topp