Tattoo

Smurfelina

Glad i forumet
Hvordan føles det å bli tattooert?? Har 3 stk selv men husker ikke følelsen... Jeg skulle ta for noen dager siden men ingen som hadde tid , skal innom igjen i dag å høre ,men nå begynner jeg å lure på om jeg klarer smerten...

Skal ta vedsiden av ribbenene og det er den verste plassen sier de...

Jeg tok i går på underarmen, og det gjorde ikke vondt.

Men har hørt at ved ribbena er det værste stedet du kan ta..

ORIGINAL: Nemina

Jeg tok i går på underarmen, og det gjorde ikke vondt.

Men har hørt at ved ribbena er det værste stedet du kan ta..

Ja det sa de og. Fått time nå på Onsdag...[&:]

ORIGINAL: Sunniva85

Syns det bare svir litt jeg... Har på ankelen og mellom skulderbladene, og hadde ikke vært redd for å ta igjen[:)] Men som du sier så skal ribbeina være en av de verste plassene, men det sier de om ankelen også. Syns ikke det var noe værre på ankelen enn på ryggen.

Jeg har på skulderen , korsryggen og ankelen , synes bare det svei men helvete , tenkt vist det gjør vondt , tattooen e stor!!! blir mangen timer med vonder då [&:]

akkurat det med hvor vondt det gjør og hvilken plass som er vondest er forskjellig fra person til person... jeg holdt på å sovne når jeg tok den jeg har på sidefleske ved siden av korsryggen(vet ikke hvordan jeg ellers skal få forklart plasseringen) mens min søster synes det var dritt vondt å ta der. ankelen var et helvette særlig i nærheten av akillisena og ankelkula, mens magen var sånn passe vondt...
jeg tror at ved ribbeina er VONDT:-P lykke til...
smerten går heldigvis fort over da...

ORIGINAL: Lakenskrekk.

Syns det bare svir litt jeg... Har på ankelen og mellom skulderbladene, og hadde ikke vært redd for å ta igjen[:)] Men som du sier så skal ribbeina være en av de verste plassene, men det sier de om ankelen også. Syns ikke det var noe værre på ankelen enn på ryggen.

Jeg har på skulderen , korsryggen og ankelen , synes bare det svei men helvete , tenkt vist det gjør vondt , tattooen e stor!!! blir mangen timer med vonder då [&:]

hehehe[:D] Tror nok du skal regne med at det svir ganske godt [8D] Ta deg en paralgin forte før du drar. Kanksje det hjelper[:D]

Men e den værste smertet at det svir?? husker ikke hvordan det føles vondt... Ser kommentaren lenger oppe , føltes som noen skjærer en kniv i huden , nei slik vil ikke jeg ha det hehe

jeg har tattovering nedover hele siden der fra brystet og ned til kneet. og ja det er vooooondt! du overlever men det er f... ikke godt[8D]

Back
Topp