Tattoo

Lenejiinta

Betatt av forumet
Noen som skal ha tattoo av navnet til babyen når den kommer? og åssen skal dere ha?

Eller er det noen som er flinke til å tegne? som kanskje har lyst til å tegne for meg?

Jeg har litt lyst til å ha et monogram, altså to M`er, en for hvert av barna. Og kanskje noe rundt.[:)] Vet ikke hvor mange barn vi kommer til å få, så jeg har ikke lyst på hele navnet, syns det blir litt voldsomt. Jeg liker best de "små". Med bare èn bokstav kan jeg enkelt legge til fler, om det skulle bli aktuelt[:)]

Har ikke bestemt hvor den skal være enda. Men jeg vil enten ha den på ankelen eller høyt i nakken, tror jeg. Har en tatto på høyre ankel fra før, så den må bli på den venstre i så fall[:)]

Ja jeg skal ha en jeg har tegnet/laget selv, nede på ankelen. Det er et spesielt hjerte med bokstavene M.E inni med finfin skrift[:)]

Jeg skal tatovere navnet til hun som kommer nå ja. Har navnet til junior rundt håndleddet, har ikke helt bestemt meg for hvor den nye skal være[:)]

vi skal ta avstøp av hånden til junior også skal sambo tatovere 3D...hånden til junior med navnet kanskje under i fiiiin skrift.denne skal være på brystkassa[:D]

Ikke noe tatovering her i gården, men skjønner godt at man kan velge barnas navn om man skal ha, er litt tryggere og er varig kanskje[:)]   Tanken på monogram var jo kjempe fin!

Back
Topp