Tattoo...

Har veldig lysst på maaaange fleire tattoo. Men har ikke komt så langt i planleggingen. Men vil ha han her i en eller form

b1bbf18d519d230b2eea831be2862f1e

For gutten min Hugo på 5 mnd :-)

Jeg har et "blødende" hjerte på ankelen fra tiden hvor hjertet mitt var knust støtt og livet generelt var vanskelig :P kunne godt tenke meg å gjøre den litt mer happy. Kanskje lage vinger på eller noe uten at det blir for Harry. Kanskje få barnas navn på hver side?
Har også en frosk på hoftebeinet:P men den syns jo Skjelden:-)

Har veldig lysst på maaaange fleire tattoo. Men har ikke komt så langt i planleggingen. Men vil ha han her i en eller form

b1bbf18d519d230b2eea831be2862f1e

For gutten min Hugo på 5 mnd :)
Thihi, så søt!!!!! :D

Jeg ville ha tatt minne tatovering om min hest, en for jenta mi, en for min mamma, pappa og 2 brødre. Dette er noe jeg SKAL ha, må bare få litt penger og pønske ut hvor og hvordan det skal være.

Har 2 stk fra før

Jeg har en liten en som ikke betyr noe spesielt. Kunne gjerne tenke meg å ta en hel arm, men da føler jeg det er lurt å ha en ordentlig plan og ikke bare begynne med en eller to..

Hele arma, med MASSE forskjellige greier!!!! :D og en stor star wars tatovering på ryggen!

Jeg har nå 13 stk. Noen små,og noen større...har en halfsleef på høyre hånd som skal bli hel,også blir høyre fot dekt etterhvert også :)
Men hadde jeg ubegrenset med penger hadde det blitt å delt ryggen med noe i buddhistisk stil. Har 3 buddhaer på kroppen nå,noe som betyr mye for meg...

Back
Topp